Skråen Aalborg, hvordan er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Ja, min søn (6 år) havde live koncert debut til Grøn koncert, og det var helt fantastisk, han er viiiild med live musik, og vi kunne slet ikke få nok.

Nu påtænker vi at tage til Joey Moe koncert samt Alphabeat koncert på Skråen i Aalborg. Jeg har dog aldrig været til koncert i det nye Nordkraft, som jo er der Skråen holder til nu om stunder. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvordan det er? Altså jeg er jo mest bekymret for at de lukker alt for mange mennesker ind, og at det bliver alt for vildt for en 6-årig. Der skulle gerne være plads til at vi kan trække os lidt i baggrunden hvis vi får brug for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Anonym trådstarter

Er der slet ingen input?

Anmeld

5. august 2012

Camilla30

Jeg har været til utallige koncerter på det nye Skraaen og jeg ville ikke tage en 6-årig med derind til koncert. Måske er det et meget ungt publikum der kommer til Joey Moe og derfor kunne det MÅSKE godt lade sig gøre - kender ikke hans koncerter, men Alphabeat ville jeg ikke invitere en 6-årig med til på Skraaen. Koncerter derinde er meget anderledes end Grøn koncert og Skraen henvender sig til et voksent publikum - Blot min mening

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Jeg har været til utallige koncerter på det nye Skraaen og jeg ville ikke tage en 6-årig med derind til koncert. Måske er det et meget ungt publikum der kommer til Joey Moe og derfor kunne det MÅSKE godt lade sig gøre - kender ikke hans koncerter, men Alphabeat ville jeg ikke invitere en 6-årig med til på Skraaen. Koncerter derinde er meget anderledes end Grøn koncert og Skraen henvender sig til et voksent publikum - Blot min mening

Ok, tak for svar...

Så kan det være vi må vente nogle år endnu...

Anmeld

6. august 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Altså,jeg ville godt turde det.Jeg synes det nye Skraaen er rigtig fint,fordi man netop kan sidde enten nede bagved eller oppe på balkonen,alt efter hvad sal det er.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Altså,jeg ville godt turde det.Jeg synes det nye Skraaen er rigtig fint,fordi man netop kan sidde enten nede bagved eller oppe på balkonen,alt efter hvad sal det er.

Tak for svar, det ville være alletiders hvis jeg kunne tage ham med, det ville være en kæmpe oplevelse for ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.