Anbefal en printer til studiebrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Pinkrose

Hej

Jeg skal snart til at studere og ville derfor være rart at have en printer.

Og mener sådan en der bare kan printe ikke alt set andet fancy har vi heller ikke plads til

Så er der nogle andre der har sådan en som evt ku fortælle mærke og nr.

Og den må gerne være lille og så dårlig til at finde sådan noget og syntes alle dem på nettet er kæmpe og kan alt muligt jeg ikke skal bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Lykkelig-Mor

Hvor i landet er du fra ?

Jeg er netop blevet færdig med at studere og har en HP diskjet, som jeg gerne vil sælge. Den er 1 år gammel og jeg gav 200/300 kr for den. Hvis du er intresseret kan du købe den for 150 kr ? Den fungere fint til studiebrug. Jeg har også brugt den til at udskrive billeder på. Derudover, så har den også fax - dette har jeg dog aldrig brugt.

Vh Annemette

Anmeld

6. august 2012

Pinkrose

Lykkelig-Mor skriver:

Hvor i landet er du fra ?

Jeg er netop blevet færdig med at studere og har en HP diskjet, som jeg gerne vil sælge. Den er 1 år gammel og jeg gav 200/300 kr for den. Hvis du er intresseret kan du købe den for 150 kr ? Den fungere fint til studiebrug. Jeg har også brugt den til at udskrive billeder på. Derudover, så har den også fax - dette har jeg dog aldrig brugt.

Vh Annemette

Jeg bor i storkøbenhavn. Hvor er du fra? Fordi det vil eg være rigtig interesseret i . Kan den bruges til en bærbar?

Anmeld

6. august 2012

JanetBJ

Jeg har en hp deskjet 3550, den var fin nok til mig .. fik den helt gratis af min xsvigerinde .. der kan både komme sort patron i og farve,dog synes jeg hurtigt at patronerne tørrer ind, hvis man ikke bruger den særlig tit .

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Jeg har lige købt en (brugt) HP deskjet til 80 kr Den fungerer udenmærket .. Har dog ikke haft den så længe , så ved jo ikke hvor hurtigt den bruger farvepatronerne osv. Men den kan også scanne og kopiere :b

Anmeld

6. august 2012

Lykkelig-Mor

Så bliver der desværre nok for langt for dig, da jeg bor i Jylland, men held og lykke med studierne og med at finde en printer  Og ja den virker til en bærbar - jeg brugte den ikke selv til andet

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Altsåååå... Dem jeg bruger proffesionelt til mine borgere er BrotherHL serien. De er fantastiske. Stabile og billige i brug. Det er en sort laserprinter og den virker altid. Man skriver ca 2500 sider på en patron som koster ca 700 kr.

Den installerer IKKE alle mulige lorte tilføjelsesprogrammer, som fx HP gør. Også er det IKKE en blæk printer, som er vildt dyre i patroner + at de kan tørre ud i blækken.

De koster ca 450 kr eks moms.

Anmeld

6. august 2012

Pinkrose

Zafir skriver:

Altsåååå... Dem jeg bruger proffesionelt til mine borgere er BrotherHL serien. De er fantastiske. Stabile og billige i brug. Det er en sort laserprinter og den virker altid. Man skriver ca 2500 sider på en patron som koster ca 700 kr.

Den installerer IKKE alle mulige lorte tilføjelsesprogrammer, som fx HP gør. Også er det IKKE en blæk printer, som er vildt dyre i patroner + at de kan tørre ud i blækken.

De koster ca 450 kr eks moms.

Hvor køber man sådan en ? Den lyder god

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Denisep skriver:

Hvor køber man sådan en ? Den lyder god

Bare Søg prisen på edbpriser. Så kan du købe den på nettet. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.