Hjemlig hygge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

B&J

hihihihihihih... jeg blev selv forskrækket for viste ikke lige til at starte med hvad for en lyd du mente hhihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Det er godt nok min kæreste der prutter men jeg blev lidt forskrækket/overvældet så reaktionen var den samme som hvis det havde været Silas.

Total dårlig humor, but i love it.

Eeeej er det HAM!! Haha... Synes godt nok også at den prut lyder lidt mere mandig end en tumlingeprut hehehe

Nej nej... Total YNDLINGS humor, i LOVE it

Anmeld

5. august 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Eeeej er det HAM!! Haha... Synes godt nok også at den prut lyder lidt mere mandig end en tumlingeprut hehehe

Nej nej... Total YNDLINGS humor, i LOVE it

Jeps det er ham Haha..!!

Men prøv lige se klippet én gang til. Læg mærke til måden Silas går på før og efter lyden af prutten.
Det fik mig til at grine en ekstra gang.

Anmeld

5. august 2012

Janni.

B&J skriver:

hihihihihihih... jeg blev selv forskrækket for viste ikke lige til at starte med hvad for en lyd du mente hhihihihi

Må indrømme at jeg undrer mig over at Silas ikke reagerede. Hmm mon han er blevet vant til faderens prutter i de 4 uger, de har holdt ferie sammen?

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Jeps det er ham Haha..!!

Men prøv lige se klippet én gang til. Læg mærke til måden Silas går på før og efter lyden af prutten.
Det fik mig til at grine en ekstra gang.

Det var derfor jeg troede det var Silas der pruttede

Lagde godt mærke til det første gang jeg så klippet og synes det var MEGA morsomt

Det klip har kørt ret mange gange efterhånden og jeg synes det er totalt morsomt stadig Hahaha

Anmeld

5. august 2012

Janni.

Muhmi skriver:

Det var derfor jeg troede det var Silas der pruttede

Lagde godt mærke til det første gang jeg så klippet og synes det var MEGA morsomt

Det klip har kørt ret mange gange efterhånden og jeg synes det er totalt morsomt stadig Hahaha

Jeg burde sove.. Ligger i min seng og ser klippet igen og igen.. Griner stadig lige så meget af det.

Mon jeg er overtræt?

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

HAHA! Det fedeste er nu at han bare chiller videre.... Griner først da du gør "Jeg sniger lige en prut ud, du opdager ingenting....." BOM, så smider han bomben, som du tydeligvis ikke kan undgå at høre

Anmeld

5. august 2012

Janni.

Dinna88 skriver:

HAHA! Det fedeste er nu at han bare chiller videre.... Griner først da du gør "Jeg sniger lige en prut ud, du opdager ingenting....." BOM, så smider han bomben, som du tydeligvis ikke kan undgå at høre

Nemlig!

Denne video skal helt klar gemmes. Synes altså den er for morsom!

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

Janni. skriver:

Nemlig!

Denne video skal helt klar gemmes. Synes altså den er for morsom!

Det synes jeg også!!!
haha. Hvad siger han til at han nu ligger på baby.dk som den store prutter? 

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Jeg burde sove.. Ligger i min seng og ser klippet igen og igen.. Griner stadig lige så meget af det.

Mon jeg er overtræt?

Så er jeg også overtræt for jeg synes også stadig det er sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.