Billedtråd :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Nåh ja der var bøvl med ryggen hos dig.. Æv altså for den kan virkelig aflaste en del

Hehe ja min mand er skøn Han kan selv mærke hvor meget krudt han bruger på Ida når han passer hende, så jeg får stort set hver dag at vide at han virkelig har dyb respekt for at jeg går herhjemme med hende så mange timer om dagen

det sjove er at kent syntes også det er hårdt at "passe" ham i ca 2 timer, mens jeg fx laver mad og ordner køkkenet

Men at jeg har passet ham i døgnet andre 22 timer, det er ikke hårdt *suk* han er en forkælet møgunge min kære mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

det sjove er at kent syntes også det er hårdt at "passe" ham i ca 2 timer, mens jeg fx laver mad og ordner køkkenet

Men at jeg har passet ham i døgnet andre 22 timer, det er ikke hårdt *suk* han er en forkælet møgunge min kære mand

Hehe han ser det nok som indkodet i dit dna fordi du er kvinde.. Så er alt med bebs legende let

Anmeld

6. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe han ser det nok som indkodet i dit dna fordi du er kvinde.. Så er alt med bebs legende let

præcis

håber det bliver bedre med tiden

Anmeld

6. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

præcis

håber det bliver bedre med tiden

Mon ik det gør det når de bliver lidt mere selvstændige Bare det at de begynder at interessere sig noget mere for legetøj gør jo at man kan underholde dem på en anden måde selvom man ik lige sidder med dem på armen

Anmeld

6. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Mon ik det gør det når de bliver lidt mere selvstændige Bare det at de begynder at interessere sig noget mere for legetøj gør jo at man kan underholde dem på en anden måde selvom man ik lige sidder med dem på armen

jo det tænker jeg nemlig også

Anmeld

6. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jo det tænker jeg nemlig også

Vi har prøvet med en skråstol med legetøj på og den er ik det store hit endnu.. Så vi bruger den til når vi står op og jeg er ved at tisse i bukserne Det duer jo ik bare at efterlade hende på puslebordet når man ik ved hvornår de begynder at trille!

Anmeld

6. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi har prøvet med en skråstol med legetøj på og den er ik det store hit endnu.. Så vi bruger den til når vi står op og jeg er ved at tisse i bukserne Det duer jo ik bare at efterlade hende på puslebordet når man ik ved hvornår de begynder at trille!

der har jeg måtte efterlade ham for jeg var ved at tisse i bukserne
vores badeværelse er så lige ved siden af børneværelset, så jeg har 2 sammenrullet håndklæder jeg putter ind under siderne på ham, så han ikke kan trille

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

ja, venter lige til fredag, der kommer sp

Hun ved jo nok hvad der virker bedst for der er også noget man kan få på recept nemlig

Yes det har jeg også købt - for går det så hurtigt med alt andet her - så er vi også bange for tænderne viser sig lige om hjørnet *G*

GUMMECREME KLIK HER HER HER HER

Anmeld

6. august 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Yes det har jeg også købt - for går det så hurtigt med alt andet her - så er vi også bange for tænderne viser sig lige om hjørnet *G*

GUMMECREME KLIK HER HER HER HER

taaak

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

taaak

SÅ LIDT DA -OG stoort tillykke med han fine må tittende tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.