Var der forskel på jeres graviditeter (og køn på baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Skriver som anonym, da jeg ikke er så langt henne endnu (4+5). Indtil videre har jeg ikke oplevet stor forskel fra sidst, så jeg er meget spændt på barnets køn. Har en dejlig datter i forvejen... Vi vil dog vente med at finde ud af kønnet til fødslen, det gjorde vi også sidst.

Men jeg er meget nysgerrig for at vide om der var store forskelle på jeres graviditeter og især i forhold til kønnet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

De3Guldklumper

Har haft to ens graviditeter - døjede dog med en smule halsbrand i den sidste.

Jeg har en pige og en dreng

Anmeld

6. august 2012

Bellas Mor

Hej

Jeg har en datter på 3½ og venter nu en dreng (31+1).

Det har været to meget forskellige graviditeter. Med min datter var jeg meget træt, sulten, havde kvalme og tog ca. 12 kg på.

Denne gang har jeg næsten ikke døjet med kvalme, har mere energi og har indtil nu kun taget 6 kg på (har en fin lille fodbold på maven)

Anmeld

6. august 2012

Solstrålebørn

Begge mine graviditeter var ens mht kvalme og opkast fra start og frem til fødslen... Har to piger... 

Anmeld

6. august 2012

annec

Følger lige med her :-) min sidste graviditet var der ingenting udover bækkenløsnong, denne gang har jeg ekstrem kvalme er kun 8+

Anmeld

6. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Har en pige på snart 2 og venter en lille pige igen til oktober (dagen før den store bliver 2&nbsp

Her har der været ENORM forskel på graviditen .. Den her gang har jeg haft alt!! Med vores ældste var det først da plukveerne meldte sin ankomst at der skete "store" ting med kroppen, og de kom først i uge 35 .. 

Denne gang har der været kvalme lige fra starten, plukveerne startede i uge 16, bækkenløsning,. Jamen jeg har haft lidt af det hele  Denne gang er det slet ikk "sjovt" som det var første gang .. ØV!! 

Anmeld

6. august 2012

LR85

Lidt forskel men samme køn

Anmeld

6. august 2012

Nadia&Daniel

Det TROR jeg

Forklaring: Første gang jeg var gravid (men tabte barnet - vi nåede ingen scanning eller noget) kunne jeg få lyst til SYLTEDE AGURKER kl. midt om natten, og kunne slet ikke tåle lugten af søde sager. Vi kom aldrig til at kende kønnet, pga jeg tabte før nogen scanninger.

Så blev jeg gravid igen (med Laura), har kunne jeg IKKE tåle lugten af SYLTEDE AGURKER, og måtte gå ud af lejligheden vist manden spiste det. Tilgengæld kunne jeg spise SLIK (søde sager) dagen lang.

De kloge hoveder siger: "Venter men en DRENGE, spiser man syltede ting - venter med en PIGE, så spiser man søde sager"

Havde fornemmelse af en dreng første gang, og anden gang var jeg SIKKER på en pige (vi kendte ikke kønnet før hun kom til verden), men var sikker på PIGE fra FØR nf-scanningen)

Så lidt forskel var der på mine graviditeter, selvom jeg aldrig får svar om det var dreng eller pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.