er det en tand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

Havde han nogle symptomer ?

Tjaa han var ret pylret og fik lidt feber... Og det er så svært når de får tænder når de er så små, for de kan ikke selv holde i noget så de kan bide i det, så vi fik noget salve vi kunne smørre ham med på gummerne... Det hjalp lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Kløver

Jeg synes også det kan ligne tænder på vej

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Tjaa han var ret pylret og fik lidt feber... Og det er så svært når de får tænder når de er så små, for de kan ikke selv holde i noget så de kan bide i det, så vi fik noget salve vi kunne smørre ham med på gummerne... Det hjalp lidt

er det noget man kan købe i håndkøb eller ?

Hjælper det ikke når den er brudt igennem tandkødet, eller bliver det ved med at være træls

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Maja84 skriver:

Jeg synes også det kan ligne tænder på vej

tak for svaret

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

er det noget man kan købe i håndkøb eller ?

Hjælper det ikke når den er brudt igennem tandkødet, eller bliver det ved med at være træls

Uuh, det er jo lang tid siden efterhånden

Men mener bestemt at jeg ringede til lægen og han så skrev en recept

De gror jo i ryk sådan nogle tænder, så de kan også være træls selv efter de er brudt igennem, men min erfaring er i hvert fald at det ikke er ligeså slemt når først de er igennem

Anmeld

5. august 2012

Kløver

LilleLene skriver:

tak for svaret

hvis han er meget plaget kan du få noget væske ved lægen, til at smøre på, det er receptpligtigt. ellers har de aftamed, men det gel er svært at få til at sidde, og klumper, og ja er bare noget møj, undskyld udtrykket. vi havde stor glæde af det andet, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Uuh, det er jo lang tid siden efterhånden

Men mener bestemt at jeg ringede til lægen og han så skrev en recept

De gror jo i ryk sådan nogle tænder, så de kan også være træls selv efter de er brudt igennem, men min erfaring er i hvert fald at det ikke er ligeså slemt når først de er igennem

okay

min sp kommer fredag, kan jo være hun ved noget jeg kan bruge, eller har nogle fif

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Maja84 skriver:

hvis han er meget plaget kan du få noget væske ved lægen, til at smøre på, det er receptpligtigt. ellers har de aftamed, men det gel er svært at få til at sidde, og klumper, og ja er bare noget møj, undskyld udtrykket. vi havde stor glæde af det andet, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder

er det noget der bedøver eller hvad ?

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

okay

min sp kommer fredag, kan jo være hun ved noget jeg kan bruge, eller har nogle fif

Jaaah, de er sp'ere er nu dejlige sådan lige at have i bahånden

Håber i slipper nemt igennem

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Jaaah, de er sp'ere er nu dejlige sådan lige at have i bahånden

Håber i slipper nemt igennem

håber jeg også, han har været rigtig træls i dag, hyler over ingenting og vil hverken ligge ned eller noget men ja sådan er det vel jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.