Hvilken babyalarm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2012

kvinde84

Ok, så har jeg indset at det altså ER smartere med en babyalarm. Så er der det evige spørgsmål, hvilken en er bedst  Jeg havde planer om at købe en philips avent, men som jeg har forstået det, så fungerer de ikke i under 10 grader  Det nytter jo ikke noget, da der på Færøerne som oftest er under 10 grader  

Hvad siger I på baby.dk, hvilken en har I, og kan i anbefale den?

P.S Jeg havde ikke planer om at bruge alt for mange penge på den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Mette M

kvinde84 skriver:

Ok, så har jeg indset at det altså ER smartere med en babyalarm. Så er der det evige spørgsmål, hvilken en er bedst  Jeg havde planer om at købe en philips avent, men som jeg har forstået det, så fungerer de ikke i under 10 grader  Det nytter jo ikke noget, da der på Færøerne som oftest er under 10 grader  

Hvad siger I på baby.dk, hvilken en har I, og kan i anbefale den?

P.S Jeg havde ikke planer om at bruge alt for mange penge på den 

Hej. Vi har en neo nate og er rigtig glad for den. Den kan vise grader og har vibrator hvis man fx støvsuger

Anmeld

5. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bruger bare et par helt alm walkitalkier fra Harald Nyborg, til 200 kr og de funger upåklagelig! Vh stine

Anmeld

5. august 2012

Rikke S

Jeg har en phillips avent, og den fungerer upåklageligt.

Tror du har misforstået det med graderne (temperaturen), for den er jo så smart, at du kan sætte den til at give dig besked hvis luftfugtighed eller temperatur er for lav eller for høj (og der er indstillingerne af grader begrænset), men den viser stadig hvor koldt eller varmt det er, og selvom det er fx under 10 grader eller over 30 .

Jeg elsker, at den kan spille 5 forskellige vuggeviser i 15 min, det er nok til at min søn sover (han er faldet i søvn til den fra han var 6 mdr - nu er han snart 2 år) og at man kan snakke til ham ved et tryk på en knap eller tænde lys/lampe i den..

Anmeld

7. august 2012

kvinde84

StineW79 skriver:

Vi bruger bare et par helt alm walkitalkier fra Harald Nyborg, til 200 kr og de funger upåklagelig! Vh stine

Genialt  Det vidste jeg slet ikke at en walkie talkie kunne. Min far har et par stykker af dem liggende, så jeg har lånt et par fra ham

Anmeld

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
kvinde84 skriver:

Genialt  Det vidste jeg slet ikke at en walkie talkie kunne. Min far har et par stykker af dem liggende, så jeg har lånt et par fra ham

Det er nemlig smart og vi har aldrig haft brug for at den har ku spille musik, lyse, vise temperatur osv. Og vi har aldrig haft problemer med at andre baby alarmer har gået i vrores alarm! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.