(marts) andre med kolikbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Henni

er der andre end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Mca<3

Tja som skrevet til dig før ved vi ikke helt hvorfor sønnen er så urolig  Men urolig er hen . Kan slet ikke ligge selv på noget tidspunkt af døgnet

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Nope ikke her heldigvis det på ikke være sjovt. 

Så du det program der var for leden med kolik med hende den meget højt råbene jdm? Jeg synes det var meget inponerende, og de har ingen kolik børn i den kommune. 

Knus Diana

Anmeld

12. maj 2009

Henni

Diana... skriver:

Så du det program der var for leden med kolik med hende den meget højt råbene jdm? Jeg synes det var meget inponerende, og de har ingen kolik børn i den kommune. 

Knus Diana

Nej har jeg ikke set, men jeg har overhovedet heller ikke tid til at se tv længere.

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

Diana... skriver:

Knus Diana

Nej har jeg ikke set, men jeg har overhovedet heller ikke tid til at se tv længere.

Kan han slet ikke trøstes .. ??? Heller ikke med mad ?? Sjovt du nævner det med tungebåndet ,,, Alex har også for kort tungebånd og er krop umulig ,, De vuderede dog at han var god nok til at sutte men spørgsmålet er om han mon også sluger for meget luft ??????

Anmeld

12. maj 2009

Henni

kristopher sluger sindsygt meget luft og kan ikke rigtig holde på sin sut. min sundhedsplejske ringede og spurgte om han kan række tunge og det kan han overhovedet ikke og det er ikke normalt siger hun men altså hans tunge ligger bare derinde og bevæger sig ikke rigtig

Anmeld

13. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

kristopher sluger sindsygt meget luft og kan ikke rigtig holde på sin sut. min sundhedsplejske ringede og spurgte om han kan række tunge og det kan han overhovedet ikke og det er ikke normalt siger hun men altså hans tunge ligger bare derinde og bevæger sig ikke rigtig

Ok måden du også kan se det på er hvis deres tunge er hjerte formet
Det er Alexanders .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.