5 ugers undersøgelse ,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Mca<3

Alexander var til 5 ugers undersøgelse i går ,,,  5.5 kg og 62 cm rigtigt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Henni

det lyder da bare rigtig godt

han er da en stor en. Vi var afsted i sidste uge og der vejede kristopher 4,5 kg og var 57 cm

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

det lyder da bare rigtig godt

han er da en stor en. Vi var afsted i sidste uge og der vejede kristopher 4,5 kg og var 57 cm

Ja men han var også stor ved fødslen  Så der er et forspring ... Glad for at høre i har det godt og du klarer den trods alt  Alexander har også noget skrigeri og er faktisk urolig hele dagen så vi er startet til kiropraktor ,, Kan anbefales .. knus

Anmeld

12. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det var en rigtig flot vægt og længden, at prinsen har fået

SP har åbent hus hver tirsdag og der har jeg tænkt mig, at gå op i dag og få vejet og målt Lina. Er lidt nysgerrig, hvor meget, at hun er vokset.

Knus

Anmeld

12. maj 2009

Henni

hmm er det ikke frygteligt dyrt

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

Henni skriver:

hmm er det ikke frygteligt dyrt

Det var billigere end jeg troede, gav 300 for første beh . og fremover er det lidt billigere  hun siger han nok kun skal have 2 gange i alt.

Anmeld

12. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Det var en rigtig flot vægt og længden, at prinsen har fået

SP har åbent hus hver tirsdag og der har jeg tænkt mig, at gå op i dag og få vejet og målt Lina. Er lidt nysgerrig, hvor meget, at hun er vokset.

Knus

Ja han vokser godt og hurtigt ,, Han tager ca 300 g på om ugen . Det er vildt ..
Ja nu går der jo noget tid mellem besøgende så kan godt forstå du er nysgerrig  min sp kommer igen når han er 8 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.