Smallstuff - en jubletråd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Miss BananaHammock

Har forelsket mig i smallstuff's "grønne værelse" - så nu ved jeg hvilken sengerand, sengetøj, puslepude osv. junior skal have. Det er SÅ fint. Tror dog jeg ønsker mig det jeg kan vente lidt med, da det godt nok løber op i mange penge hvis jeg skal have alt det, jeg godt kunne tænke mig Heldigvis er jeg sat lige inden jul, så vi kan ønske os ting til junior i julegave.

Andre der har smallstuff?

Har også købt ammepude idag - så jeg kan bruge den til at ligge lidt bedre om natten. Den er så fiiiin

ELSKER at shoppe til junior.

p.s nu skriver jeg meget at det er mig der ønsker det til junior - for manden vil bare ha' det jeg synes er finest. Men han får da lov til at vælge farven - så den blev grøn istedet for blå
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

132319

Smallstuff hitter også herhjemme, min datter har sengerand og tæppe og min søn har tæppet på et af dine billeder 

Anmeld

5. august 2012

Miss BananaHammock

132319 skriver:

Smallstuff hitter også herhjemme, min datter har sengerand og tæppe og min søn har et tæppe

Cool. Er du glad for kvaliteten?

Anmeld

5. august 2012

132319

Miss BananaHammock skriver:

Cool. Er du glad for kvaliteten?

Ja, meget. Især sengeranden

Anmeld

5. august 2012

_-Kathrine-_

Smallstuff er for lækkert... Både tøj og ting

Anmeld

5. august 2012

Miss BananaHammock

132319 skriver:

Ja, meget. Især sengeranden

Det er jeg glad for at høre. Især fordi den jo ikke er helt billig

Anmeld

5. august 2012

Miss BananaHammock

_-Kathrine-_ skriver:

Smallstuff er for lækkert... Både tøj og ting

Anmeld

5. august 2012

Guldimaven

Jeg elsker også smallstuff! Og elsker også at shoppe til min guldklump! Jeg havde en ide om, at når man havde født havde man ikke så meget tid til at shoppe mere... Meeeen, det kan da sagtens lade sig gøre at shoppe alligevel.

Anmeld

5. august 2012

Miss BananaHammock

Guldimaven skriver:

Jeg elsker også smallstuff! Og elsker også at shoppe til min guldklump! Jeg havde en ide om, at når man havde født havde man ikke så meget tid til at shoppe mere... Meeeen, det kan da sagtens lade sig gøre at shoppe alligevel.

Hehe - man skal jo gå ture med den bette. Og en tur i babysam eller ønskebørn tæller også

Vi skal igang med at bygge om så vi kan være her alle 3, så der går lige lidt før jeg rigtig kan gå igang med at indrette juniors rum - det er nok meget godt for ellers ville jeg gå amok og købe hele butikken

Anmeld

5. august 2012

Guldimaven

Miss BananaHammock skriver:

Hehe - man skal jo gå ture med den bette. Og en tur i babysam eller ønskebørn tæller også

Vi skal igang med at bygge om så vi kan være her alle 3, så der går lige lidt før jeg rigtig kan gå igang med at indrette juniors rum - det er nok meget godt for ellers ville jeg gå amok og købe hele butikken

Ja, jeg kender godt det der med at gå amok!  Men meget heldigt i skal bygge om, så kan du købe lidt hen af vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.