sygemelding hvordan!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Helloo

Hvordan foregår det med sygemelding ?

Er deltidssygemeldt pt grundet slem kvalme.

Men nu er et andet problem dukket op. Meget meget slemme bækkensmerter (skal til læge og fysse i slut næste uge) 

Og det eneste jeg må på arbejdet er at sidde ved kassen, men kan ikke holde til at  sidde ned. Vi snakker 2.5 time, også pause et kvarter, og 2.5 time igen på røven.

Jeg har lige haft ferie, og skal oprindelig starte imorgen, men føler ikke jeg kan klare det i øjeblikket.

Min familie, og kæreste siger jeg ikke skal tage afsted, for jeg vil bare pine mig selv.

Det somom hele min lænd falder sammen, min haleben giver strålesmerter ned i ballerne, og om i skambenet, via den der bøjning ligeover låret.. Det giver sindsyge strålesmerter ned i benene.. 

Så hvad gør jeg ?

Kan jeg bare ringe imorgen, og sige jeg ikke kommer den her uge grundet smerter eller hvordan ?

Og  er i uge 15 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

LMX

Du ringer og melder dig syg pga graviditets gener.. Efter et stykke tid kan din arbejdsplads få refusion.

Det skal du ikke ha det dårligt over. Jeg går selv sygemeldt pga hæmatom i livmoderen og meget kraftige styrtblødninger. Jeg er 13+6 og aner ikke om jeg kommer tilbage. (Selvom jeg er ved at blive sindssyg af at gå hjemme) Håber jeg kan starte på halv tid når jeg kommer lidt længere hen.

Håber du får det bedre

Anmeld

5. august 2012

Helloo

LMX skriver:

Du ringer og melder dig syg pga graviditets gener.. Efter et stykke tid kan din arbejdsplads få refusion.

Det skal du ikke ha det dårligt over. Jeg går selv sygemeldt pga hæmatom i livmoderen og meget kraftige styrtblødninger. Jeg er 13+6 og aner ikke om jeg kommer tilbage. (Selvom jeg er ved at blive sindssyg af at gå hjemme) Håber jeg kan starte på halv tid når jeg kommer lidt længere hen.

Håber du får det bedre

Årh pyh ha da, håber da ihvertfald også du får det bedre!

Skal jeg bare sige at jeg ikke er sikker på hvornår jeg kommer tilbage? eller

Anmeld

5. august 2012

LMX

Ja du skal bare melde dig syg.. De har ikke krav på at vide hvornår du kommer igen. Du skal jo bare ringe og raskmelde dig når du mener du er klar til det.

Kan være de vil ha en lægeerklæring, men så må du ha fat i lægen. (Din arbejdsgiver skal selv betale for lægeerklæringen)

Anmeld

5. august 2012

Helloo

LMX skriver:

Ja du skal bare melde dig syg.. De har ikke krav på at vide hvornår du kommer igen. Du skal jo bare ringe og raskmelde dig når du mener du er klar til det.

Kan være de vil ha en lægeerklæring, men så må du ha fat i lægen. (Din arbejdsgiver skal selv betale for lægeerklæringen)

Okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.