Er det for sent at købe sommertøj? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2012

K&S

Jaaaa, sommeren har jo ikke rigtig været SUPER god herhjemme, så jeg har ikke fået købt særlig meget sommertøj, men nu skal vi snart på 2 ugers ferie til Cran Canaria, så jeg TRÆNGER til noget mere sommertøj, men er det FOR SENT?!

Jeg var i Name It i torsdag (for at shoppe lidt til bøvsen) og de havde allerede fået alt deres vintertøj hjem

Håber I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Piva

K&S skriver:

Jaaaa, sommeren har jo ikke rigtig været SUPER god herhjemme, så jeg har ikke fået købt særlig meget sommertøj, men nu skal vi snart på 2 ugers ferie til Cran Canaria, så jeg TRÆNGER til noget mere sommertøj, men er det FOR SENT?!

Jeg var i Name It i torsdag (for at shoppe lidt til bøvsen) og de havde allerede fået alt deres vintertøj hjem

Håber I kan hjælpe mig

hvad størrelse - hvis du vil købe brugt ku det være jeg har noget

Anmeld

5. august 2012

prettybutterfly

Ved ik om man stadig kan, har du prøvet H og M? Ellers er jeg STENSIKKER på, at i kan købe noget lækkert på cran canaria!!! Rigtig god ferie!!!

Anmeld

5. august 2012

K&S

Piva skriver:

hvad størrelse - hvis du vil købe brugt ku det være jeg har noget

Det skal nok være str. L

Anmeld

5. august 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

Håber I kan hjælpe mig

Hvis jeg var dig, så ville jeg søge efter noget brugt sommertøj. Som du selv siger så køre de allerede udsalg på sommertøj, også ryger det hurtigt..

Anmeld

5. august 2012

Lunae

K&S skriver:

Håber I kan hjælpe mig

Du kan nok godt være heldig at finde noget, men det er allerede ved at være slut! Ellers kan du måske finde noget brugt. Hvad str er du?

Anmeld

5. august 2012

K&S

prettybutterfly skriver:

Ved ik om man stadig kan, har du prøvet H og M? Ellers er jeg STENSIKKER på, at i kan købe noget lækkert på cran canaria!!! Rigtig god ferie!!!

Jaaaa, det kan vi helt sikkert, men jeg har et MEGET stort planlægningsgen  og jeg synes tit, tøjet på feriesteder er små i str. - og jeg er ikke så petit, som jeg gerne ville være

Anmeld

5. august 2012

K&S

Lunae skriver:

Du kan nok godt være heldig at finde noget, men det er allerede ved at være slut! Ellers kan du måske finde noget brugt. Hvad str er du?

Det skal nok være str. L  har du muligvis noget?

Anmeld

5. august 2012

Lunae

K&S skriver:

Det skal nok være str. L  har du muligvis noget?

Jeg har muligvis et par kjoler og skjortebluser.

Anmeld

5. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så den anden dag, at H&M havde tilbud på alt deres sommertøj. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.