Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heey jeg var 10uger henne og jeg viste det ikk og så søndag den 15/7 tabt jeg hende/ham og jeg var alene der det skete og jeg fik et stort chok og jeg viste ikk hvad jeg skulle gøre ved mig selv og jeg følste mig så alene i verden og jeg kunne ikk snakke om det men det går lidt bedre nu og snak om det men jeg giver ikk op med at prøve at få barn hilsen kira
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør ondt! Rigtig ondt! Du får liiige en kæmpe krammer Håber der er nogle du kan snakke med?
Ja det gør ondt! Jeg var dog "kun" 5+ da jeg mistede for 4 uger siden..
mange taak men jeg kan ikk snak med min mor om det hun råber hver gang så det har jeg opgivet
kira86 skriver: heey jeg var 10uger henne og jeg viste det ikk og så søndag den 15/7 tabt jeg hende/ham og jeg var alene der det skete og jeg fik et stort chok og jeg viste ikk hvad jeg skulle gøre ved mig selv og jeg følste mig så alene i verden og jeg kunne ikk snakke om det men det går lidt bedre nu og snak om det men jeg giver ikk op med at prøve at få barn hilsen kira
Det gør så ondt at miste sit barn Mistede min pige i uge 22 d 21 juni
Kæmpe kram herfrahåber lykken snart kommer til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128