Trods?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Munder

Hej

Så blev det min tur til en lille trodsøgle.

Søndag var en rigtig grum dag. Alt var forkert i Andrea's øjne, det var det forkerte tøj, det forkerte mad, det forkerte legetøj, det forkerte ALT.

Jeg har aldrig oplevet min datter være SÅ strid. For første gang har hun kastet sig ned på gulvet og bare skreget over ingenting..... Og oveni dette "dejlige" humør, ville hun ikke sove til middag (første gang vi oplever det, da Andrea jo er et soveøre), så kl. 17.00 havde vi en meget træt og endnu mere hys pige.

PUHA, håber ikke der kommer alt for mange af de dage, for det tager da på kræfterne.

I går vågnede hun og var igen søde Andrea med smil og kærtegn, så søndag var forhåbentlig bare lige en dag der skulle overståes.

Og så var det endda på mors dag.  Håber I andre havde en bedre søndag!

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Heidi B

Ja hvad skal jeg sige.....
Jo... jeg kender det alt for godt.....
Sådan nogle dage har vi også... Og Mikkel er begyndt at være svær at få til at sove til middag, og forleden sov han slet ikke.... så det er nok alderen....
Så tror du må holde ud, og være glad for du først oplever det nu.....

Knuz Heidi

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Sådan nogle dage har Mathilde også ind i mellem, hvor hun bare er muggen.. Jeg tillægger det ikke trods, men at hun har en dårlig dag, som vi andre også kan have.. Men det kan da godt være at jeg tager fejl

Anmeld

12. maj 2009

Lucky

Her kan Jakob også have dage som er som du beskriver... det er ganske enkelt nogle dage som skal overstås. Og når han ikke har sovet til middag er det tit at han er fuldstændig "øgleagtig" fra ved 15-tiden af og så frem til sengetid. Der er vi så mere overbærende og forstående, for det er jo fordi knægten er træt. Men når han bare sådan har selektiv hørelse og er en trodsøgle fra morgenstunden, puha, ja så skal det bare overstås

Anmeld

12. maj 2009

Heidi.

Dorte W. skriver:

Hej

Så blev det min tur til en lille trodsøgle.

Søndag var en rigtig grum dag. Alt var forkert i Andrea's øjne, det var det forkerte tøj, det forkerte mad, det forkerte legetøj, det forkerte ALT.

Jeg har aldrig oplevet min datter være SÅ strid. For første gang har hun kastet sig ned på gulvet og bare skreget over ingenting..... Og oveni dette "dejlige" humør, ville hun ikke sove til middag (første gang vi oplever det, da Andrea jo er et soveøre), så kl. 17.00 havde vi en meget træt og endnu mere hys pige.

PUHA, håber ikke der kommer alt for mange af de dage, for det tager da på kræfterne.

I går vågnede hun og var igen søde Andrea med smil og kærtegn, så søndag var forhåbentlig bare lige en dag der skulle overståes.

Og så var det endda på mors dag.  Håber I andre havde en bedre søndag!

Dorte

JA.. Det kender vi.. Vi har et lille monster herhjemme Og det bliver IKKE bedre med aldren.. Har en på snart 6, og det er dælmer til tider udfordrende.

Kh Heidi

Anmeld

14. maj 2009

Charlie

Hej Dorte,
puha, sådan nogle dage har vi en hel del af. Vi er så heldige at have fået en meget, meget, MEGET stædig dreng som oven i købet har et godt temperament! Mix de to ting godt sammen, og du har Marcus
Lige nu er han begyndt med, at han ikke vil sove, både hvis han har sovet til middag, og hvis han ikke har. Hvis han ikke har sovet til middag, sker det ofte, at han falder i søvn på gulvet ved 5-tiden, eller hvor han nu lige befinder sig. Og det er stort set umuligt at holde liv i ham, når han først er kommet dertil. Det gør det jo ikke lettere at få ham i seng om aftenen. Igår faldt han først i søvn ved midnat og vågnede igen halv 7 i morges! Med det resultat, at han var monster træt her til frokost. Men tror du han ville lægge sig til at sove? Nej! Han er først faldet i søvn her kl halv 3! Jeg insisterede på, at han skulle lægge sig, for jeg gider ikke at han igen falder i søvn ved 5-tiden og så først sover til midnat!

Håber det går bedre hos jer nu, at I bliver rimeligt forskånede.
Kram D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.