(juni) hvor er her stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

SaNiNa

hvor er i henne allesammen?
Får i nydt det gode vejr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

vanessa

Hey....jeg er har jo altidmen synes også der er meget stille.
glæder mig til i dag...der skal jeg til jordmoder.

Det bliver dejligt at høre om hvor stor hun er blevet nu...får hun er meget tung nu at bære rundt på.

men at nyde vejre får jeg ikke rigtig gjort..da jeg pakker, vi skal flytte på fredag...meget mærkeligt for mig.

tja jeg har ca. 47 dage tilbage..pu-ha får er bare stor.
Du kan da se en ende på det snart ..sanne..det må være dejligt....håber du har det godt....?

Anmeld

12. maj 2009

GryDia

Der er godt nok skønt hver idag

Her er der 39 dage tilbage. Kæresten skal samle vuggen når han kommer hjem idag, så er det hele samlet. Mangler bare at ligge tøj ovs på plads. Efter jeg har været indlagt på sygehuset er det hele gået ret stærkt.

Har fanget mig en deeejlig influenza, så der bliver ikke lavet en prut herhjemme

Anmeld

12. maj 2009

SaNiNa

Her er de daglige ting sat på hylden og kæresten må tag over kan på ingen måder nå ting højt oppe eller langt nede mere...
min nætter de er så trælse da jeg kun kan ligge på venstre siden ellers får jeg sure opstød...

ville sådan øsnke vi hvade en have jeg skulle side og nyde det gode vejr i, men det har vi desværre ikke.

skal til jordemoder 3 besøg på torsdag og glæder mig rigtig meget... for en uge siden vejede han 2500g så mon ikke han har taget et par 100g på.

Anmeld

12. maj 2009

vanessa

det kender jeg godt ..med at man savner en have...når det sommer.
Så det glæder jeg mig til at flytte, for der får vi have....jubii.

Så er han da også godt med i vægten.....det bliver dejligt for dig på torsdag.

Anmeld

14. maj 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

det kender jeg godt ..med at man savner en have...når det sommer.
Så det glæder jeg mig til at flytte, for der får vi have....jubii.

Så er han da også godt med i vægten.....det bliver dejligt for dig på torsdag.

uuuh ja han følger alt for godt med nu har fået ham skønnet til 2900 i dag syntes det er helt vildt 400 g på 1½ uge...

ja en have er skøn, nu snakker vi lidt om at bygge hus helt fra bunden af, og så skal vi osse bare have en giga lækker terrasse og have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.