Mine børn er blevet afhængig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2012

bøllen

Ja det er jeg bange for  Altså ikke af stoffer eller alkohol ( heldigvis )

Men af div elektroniske apperater Pu ha godt ferien snart er slut ( ikke at jeg ikke nyder ferien ) og vi kan få lidt dagligdag igen - og lidt styr på brugen af ipad , computer & playstation.

Ja ikke godt men nok lidt sandt, det har simpelhen taget overhånd efter vi er kommet hjem fra ferie Nu skal det have en ende

Andre hvis børn som er små  "afhængig "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

FrkRaarup

Malte på 6 elsker at bruge hele dagen foran tv'et med lego ved siden af!

Han har en DS'er men den er ikke så spændende pt!

Må også indrømme at jeg er lidt kold med hensyn til tv. Mener ikke at han skal sidde hele dagen foran skærmen! - Nabodrengen vil rigtig gerne lege og han har SÅ meget legetøj!

Har får da lov at se tv, men når der er gået et par timer med det, tager vi et afbræk!

Anmeld

5. august 2012

bøllen

FrkRaarup skriver:

Malte på 6 elsker at bruge hele dagen foran tv'et med lego ved siden af!

Han har en DS'er men den er ikke så spændende pt!

Må også indrømme at jeg er lidt kold med hensyn til tv. Mener ikke at han skal sidde hele dagen foran skærmen! - Nabodrengen vil rigtig gerne lege og han har SÅ meget legetøj!

Har får da lov at se tv, men når der er gået et par timer med det, tager vi et afbræk!

Her er de store 11 år så det er bare PC & Ipad der hitter  Alderen sådan er det jo. Vi prøver at begrænse det, så der er plads til andet.

Men her i ferien er der ikke så mange kammerater hjemme. Og de bliver hurtig uvenner når de leger sammen.

Lillebror er blevet meget glad for youtube ( kikke traktor maskiner OSV ) heldigvis leger han rigtig godt det meste af tiden . Men vil meget gerne side med den.

Håber det hjælper når der kommer lidt hverdag igen.

Anmeld

5. august 2012

FrkRaarup

Bøllen skriver:

Her er de store 11 år så det er bare PC & Ipad der hitter  Alderen sådan er det jo. Vi prøver at begrænse det, så der er plads til andet.

Men her i ferien er der ikke så mange kammerater hjemme. Og de bliver hurtig uvenner når de leger sammen.

Lillebror er blevet meget glad for youtube ( kikke traktor maskiner OSV ) heldigvis leger han rigtig godt det meste af tiden . Men vil meget gerne side med den.

Håber det hjælper når der kommer lidt hverdag igen.

Det hjælper helt sikkert når hverdagen starter igen! - Det er jeg ikke i tvivl om

Op med humøret -

Anmeld

5. august 2012

bøllen

FrkRaarup skriver:

Det hjælper helt sikkert når hverdagen starter igen! - Det er jeg ikke i tvivl om

Op med humøret -

Nu er det sagt med et lille smil på læben så  er sikker på det hjælper når hverdagen igen indtræffer sig..

Ikke altid nemt med et hus fyldt af STOR spillende drenge og en mor der ingen interesse har for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.