(marts) Hej allesammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Henni

Jeg har ikke været på læææææænge nu, men jeg er her stadig hehe.

Vi er ramt af kolik herhjemme så det er ikke lige altid jeg har tid til noget andet end at gå frem og tilbage i stuen med Kristopher som græder.

Inat har han sovet hjemme hos mine forældre for jeg kunne simpelthen ikke holde til det mere, jeg græd lige så meget som ham fordi jeg ikke havde sovet i flere dage. Han har bare været rigtig nem i nat fortalte min far her i morges da han afleverede ham og kun været vågen 1 gang i nat for at spise så det har jo bare været dejligt. Nu snakker i om at mine forældre skal aflaste lidt imens han græder så meget som han gør for jeg kan ingenting, jeg kan ikke komme ud at handle, jeg kan ikke tage ind i mødrehjælpen ( det er jeg ellers rigtig glad for ) ingenting kan jeg foretage mig for så græder han.

Han skal til lægen på mandag (d.18) da vi har mistanke om at han har for kort tungebånd, han sutter rigtig dårligt og får en masse luft ind, og det er jo så grunden til kolik/ondt i maven. Det bliver spændende hva de siger og om de vil klippe det med det samme.

Det var lige en lille opdate fra mig. Kristopher er 6 uger i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Mira0911

Ej det må være rigtig hårdt at have et kolik barn... Føler med jer...

Anmeld

12. maj 2009

Henni

Tak skal du have

Det er også rigtig hårdt, men når man kan få aflastning kan man klare meget synes jeg, men hvis ikke jeg havde mine forældre ville jeg gå helt ned tror jeg

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Henni skriver:

Tak skal du have

Det er også rigtig hårdt, men når man kan få aflastning kan man klare meget synes jeg, men hvis ikke jeg havde mine forældre ville jeg gå helt ned tror jeg

Det kunne jeg godt forestille mig.. Hvor gammel er dit barn?

Anmeld

12. maj 2009

Henni

Han er 6 uger i dag så det kan jo vare længe endnu

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Henni skriver:

Han er 6 uger i dag så det kan jo vare længe endnu

Puha da... Ja de siger at de kan have det helt op til 3 mdrs alderen.... Knus og tanker herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.