Hej alle...
Jeg er så frygteligt nervøs for at skulle fortælle bedsteforældrene at de skal være bedsteforældre IGEN. Jeg er 2. gangs gravid og har altså prøvet det hele før
Vi er forældre til en dejlig pige på halvandet år og venter nu nummer to til februar.
VI er super lykkelige og ved at det vil vores forældre og andet familie også blive. SÅ det er slet ikke det der er problemet.
Vi har besluttet det skal gøres i dag, da jeg er i uge 13, og bestemt ikke kan skjule det længere, og fordi jeg skal starte på job i morgen efter sommerferie og gerne vil fortælle det til mine kollegaer. Og det kunne jeg aldrig gøre uden at have fortalt det til familien.
Problemet er at jeg savner en eller anden form for bekræftigelse i, at den lille har det godt. Jeg ved jeg er gravid, min mave vokser og jeg TROR jeg har mærket "bobler"
Men ville bare sådan ønske at jeg havde et billed. jeg ved endnu ikke hvornår jeg skal til scanning da vi er lidt forsinkede i forløbet pga ferie.
Sidste gang havde vi ikke været til scanning inden vi fortalte det. Hvorfor søger jeg febrilsk efter det nu??
Årr hvor er det irriterende...
Knus herfra
Anmeld