Hvorfor er jeg så nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle...

Jeg er så frygteligt nervøs for at skulle fortælle bedsteforældrene at de skal være bedsteforældre IGEN. Jeg er 2. gangs gravid og har altså prøvet det hele før

Vi er forældre til en dejlig pige på halvandet år og venter nu nummer to til februar.  VI er super lykkelige og ved at det vil vores forældre og andet familie også blive. SÅ det er slet ikke det der er problemet.

Vi har besluttet det skal gøres i dag, da jeg er i uge 13, og bestemt ikke kan skjule det længere, og fordi jeg skal starte på job i morgen efter sommerferie og gerne vil fortælle det til mine kollegaer. Og det kunne jeg aldrig gøre uden at have fortalt det til familien. 

Problemet er at jeg savner en eller anden form for bekræftigelse i, at den lille har det godt. Jeg ved jeg er gravid, min mave vokser og jeg TROR jeg har mærket "bobler"

Men ville bare sådan ønske at jeg havde et billed. jeg ved endnu ikke hvornår jeg skal til scanning da vi er lidt forsinkede i forløbet pga ferie. 

Sidste gang havde vi ikke været til scanning inden vi fortalte det. Hvorfor søger jeg febrilsk efter det nu?? 

Årr hvor er det irriterende...

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

FruK

Altså vi fortalte det til vores forældre næsten med det samme. Også efter at jeg aborterede første gang. De ved ko lige så godt som os, at der altid er en risiko, og hvis det gik galt, ville de nærmeste få også vide, hvorfor vi var kede af det. Det er rart at have nogen at dele det med uanset. 

Hvis du er i 13. uge, er du jo allerede ovre den værste risiko, så mon ikke alt er helt fint!? 

Men måske skulle du for din egen skyld have betalt for en tryghedsscanning, når du har det sådan.

Kan du ikke skjule det med læst tøj endnu, så kan du måske nå at gå en scanning før du fortæller det, hvis det vil gøre dig mere tryg?

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Altså vi fortalte det til vores forældre næsten med det samme. Også efter at jeg aborterede første gang. De ved ko lige så godt som os, at der altid er en risiko, og hvis det gik galt, ville de nærmeste få også vide, hvorfor vi var kede af det. Det er rart at have nogen at dele det med uanset. 

Hvis du er i 13. uge, er du jo allerede ovre den værste risiko, så mon ikke alt er helt fint!? 

Men måske skulle du for din egen skyld have betalt for en tryghedsscanning, når du har det sådan.

Kan du ikke skjule det med læst tøj endnu, så kan du måske nå at gå en scanning før du fortæller det, hvis det vil gøre dig mere tryg?

Men min hjerne ved jo godt at alt er som det skal være (ved jo godt man aldrig er helt sikker på noget før man har den lille i sine arme)

Men hvor er det dog frustrerende at have det sådan.. 

Og som du siger jeg er i uge 13... Altså det er jo allerede langt over den sikre periode hvis du spørger mig..

Joo en tryghedscanning ved jeg jo godt kunne være en mulighed. Men tror bestemt ikke det er nødvendigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.