kan man det ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2012

channie-g

nu det sådan at jeg har en veninde der vil til og sørge for min polterarbend og hun har derfor spurgt om jeg ikke vil sørge for at skrive en liste til hende med alle dem jeg godt kunne tænke mig og se den dag, og så er det jeg tænker, inviter man kun de piger der skal med til selve bryllupet eller kan man også inviter de veninder man gerne ville ha haft med til bryllupet men ikke er blevet inviteret da der jo er et buget man skal opholde ?? hjælp, ved intet om det...

på forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Hvem?

nu det sådan at jeg har en veninde der vil til og sørge for min polterarbend og hun har derfor spurgt om jeg ikke vil sørge for at skrive en liste til hende med alle dem jeg godt kunne tænke mig og se den dag, og så er det jeg tænker, inviter man kun de piger der skal med til selve bryllupet eller kan man også inviter de veninder man gerne ville ha haft med til bryllupet men ikke er blevet inviteret da der jo er et buget man skal opholde ?? hjælp, ved intet om det...

på forhånd tak :-)

Jeg ville holde mig til dem der skal med til brylluppet, ville selv syntes det er underligt at komme med på en polterabend (og betale en del penge der), hvor man så efterfølgende ikke er inviteret til brylluppet...

Anmeld

5. august 2012

tarkoflen

Jeg har været med til to veninders polterabend uden at skulle med til festen! Jeg har fuld forståelse for, at der er et budget der skal overholdes, og så er der jo ikke plads til alle

Jeg har gerne ville fejre de to veninders polterabend, selvom jeg ikke skulle med til brylluppet, men det er jo meget forskelligt og så længe de ved på forhånd, at de ikke skal med til brylluppet, så kan de jo sige nej tak, hvis de ikke har lyst eller penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.