Jeg synes bare det er svært 
Det er småting jeg har skrevet herinde til jer for ikke at "skræmme" jer væk. Jeg føler bare at jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke vil eller kan finde mig i mere, han er heller ikke god til børn og tror bare det er bedst sådan her. Vil hellere have ro på og så vide hvem jeg virkelig har ved min side. Forstår bare ikke at han kan gøre det da han ikke selv snakker med sin rigtige far og det synes han jo gør så ondt!!!! Mine fastre osv. siger jeg er strid, at jeg altid laver drama osv. for da jeg var 15 der gik jeg med en del makeup og jeg har forandret mig meget, men man kan åbenbart ikke forandre sig i deres øjne, de ved heller ikke graviditeten!
Her er flere eksempler på hvad han har gjort. Ikke for at sætte ham i dårligere lys for da jeg var helt lille og inden mine forældre blev skilt var jeg virkelig fars pige, men bær ikke mere! Skriver disse eksempler da I måske så kan sætte dem i andet lys for mig.
Han skrev for et år siden, at jeg var en møgkælling som min mor, via sms. han blev sur grunden jeg ikke gi' mig men snakke ud.
Han har kaldt mig fede ko omkring 15 år. var ikke tynd, lidt buttet, den alder jeg ik med d&g bluser faundation osv.
Han sagde til sidste fest vi sammen var til, første gang jeg satte mig over til ham med min ene halv søstre til den fest " camilla jeg gider ikke høre på dig lige nu" vi ville have vist ham sådan en leg med vi skulle gætte hvilke tal han gættede på.
Han har aldrig ville betale for at få skole billed af mig og min søster, så dem har han fået i julegave af os altid.
Han har ikke ÉN gang spurgt om han skulle hænge noget op, hjælpe min kæreste og jeg med og flytte eller det mindste de to gange jeg er flyttet.
År 2010 var jeg igang som social og sundhedshjælper, første praktik lå oktober-februar, så arbejde mellem jul og nytår, det var jo ikke hans problem så måtte jeg gå glip af endnu en ferie, suk..
Han sagde sidste år til min farmors fødselsdag, nærmere råbte til en anden gæst jeg ikke kendte at han kendte alt til statsamtet, for der havde han været en masse gange. JA, én gang med min mor så der løj han også, har læst papirene.
Han ringede sidste sommer til min søster som skulle derud på miniferie fra torsdag-søndag og sagde " Cecilie, jeg har ikke tid, ring til Mia og Kira (vores halvsøstre) og sig du ikke har lyst" hvilket hun ikke gjorder.
Til forberedelserne til min konfirmation ringede jeg med hensyn til inviationer hvor han sagde " jeg tager på jagtrejse, så jeg kan ikke holde en fest for dig" min mor og hendes mand inviterede min farmor osv. de tætte fra hans familie som jeg ønskede og til min søsters der overgav han sig til at betale halvdelen af festen fordi han ville deltage, fair nok, men han sagde hvem der kom og hentede min søster i en smart bil og så fuckede han det op og vi lod som ingenting og spillede dum da Cecilie sagde det og vi måtte med kort varsel finde anden køretøj.
Der er så mange ting, jeg kunne blive ved og ved