Specielle navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.266 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. august 2012

FrkRaarup

Heeeeej

Ved der er en del tråde med og om navne..

Meen- Mangler egentlig bare specielle navne generalt. Er lidt lost, og vil ikke vælge et 'alm.' navn.. Kan godt lide når navnet skiller sig ud

Håber der er nogle der kan hjælpe! Gerne både pige- og drengenavne. Skriv alle dem i magter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

FrkRaarup

Har selv et par stykker.. Men mangler VIRKELIG inspiration

Hjælp modtages med kyshånd

Anmeld

5. august 2012

Helloo

FrkRaarup skriver:

Har selv et par stykker.. Men mangler VIRKELIG inspiration

Hjælp modtages med kyshånd

Surine 

Anmeld

5. august 2012

FrkRaarup

Louise17 skriver:

Surine 

Tak

Anmeld

5. august 2012

Krussedulle

FrkRaarup skriver:

Heeeeej

Meen- Mangler egentlig bare specielle navne generalt. Er lidt lost, og vil ikke vælge et 'alm.' navn.. Kan godt lide når navnet skiller sig ud

Håber der er nogle der kan hjælpe! Gerne både pige- og drengenavne. Skriv alle dem i magter

Vitus, Mingus, Darwin, Sigge

Cirkel, Vega, My, Sigga, Merle

Anmeld

5. august 2012

Mor til Ella

FrkRaarup skriver:

Heeeeej

Milas, lauge, Alvira, Norma, Elva

Lige hvad vi har kendskab til at børn i vennekredsen 

Anmeld

5. august 2012

isabellasmor

FrkRaarup skriver:

Heeeeej

Jeg har forelsket mig i navnet Elivia  Får jeg en datter igen skal hun hedde dét 

Faldt over det da jeg kiggede en liste med godkendte navne igennem for sjov, på det tidspunkt var der ingen der hed det i Danmark 

Anmeld

5. august 2012

Mulse-mor

FrkRaarup skriver:

Heeeeej

Her er lidt:

Napoleon

Columbus

Buster

Sirius

Nilas

Angus

Saskia

Kaisa

Sulejma

Brianna

Vilja

Gerda

Anmeld

5. august 2012

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Heeeeej

er ikke fan af speielle navne... men her i sommer hørte jeg en mor kalde på sine 2 piger "chilli og lotus" ............. mere specielt end kønt hvis i spørger mig........... jeg kunne kun tænke "stærk peberfrugt og lokumspapir"

Anmeld

5. august 2012

1000Ben

Min søn hedder T i e r n a n (det er irsk) og han er den absolut eneste der hedder det i DK. 

Det tog faderen 9 lange måneder at overtale mig, for, for ham var det jo et helt normalt navn (han er fra Irland) Men for mig, var det lige lidt grænseoverskridende, he he. Den dag idag og jeg jo 100 % vandt til det - men folk skal stadig lige spørge 2 gange når han fortæller hvad han hedder :-(

Knus

Stefanie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.