Unormalt eller normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Mille.mulle

Hej derude

jeg har et par spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med.....

1. Jeg er 14+0 idag, men jeg synes ikke jeg føles gravid nu, jeg har haft ømme bryster siden uge 5 og kvalme og været så uendelig træt, men alle disse symptomer er væk, er det normalt eller skal jeg være urolig? 

2. Blærerbetændelse Jeg ved ikke om jeg har det eller ikke.Noglegange svirer det når jeg tisser og andre gange er der intet. Jeg får niv og jag i begge sider når jeg står,går eller ligger. Kan det være symptomer på blærebetændelse eller er jeg helt galt på det? 

Jeg var til NF d. 24. Juli og der var alt som det skulle være, men jeg kan mærke at jeg er vildt bange for at miste igen og stresser  helt vildt op over disse ting. Så håber nogen af jer derude kan hjælpe mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MorDk

Mille.mulle skriver:

Hej derude

1. Jeg er 14+0 idag, men jeg synes ikke jeg føles gravid nu, jeg har haft ømme bryster siden uge 5 og kvalme og været så uendelig træt, men alle disse symptomer er væk, er det normalt eller skal jeg være urolig?  Det er meget normalt at symptomerne kommer og går...

2. Blærerbetændelse Jeg ved ikke om jeg har det eller ikke.Noglegange svirer det når jeg tisser og andre gange er der intet. Jeg får niv og jag i begge sider når jeg står,går eller ligger. Kan det være symptomer på blærebetændelse eller er jeg helt galt på det?  Sørg for at drikke en masse vand... men ellers sys jeg lige du skal snakke med lægen og evt. få tjekket din urin.

Jeg var til NF d. 24. Juli og der var alt som det skulle være, men jeg kan mærke at jeg er vildt bange for at miste igen og stresser  helt vildt op over disse ting. Så håber nogen af jer derude kan hjælpe mig. Det er aldrig sjovt at have den frygt i sig. Kender det fra min første graviditet... MEN præv hvis det er muligt at tænke positivt! Langt de fleste graviditeter ender godt *S* Bare se hvor mange børn der bliver født HVER dag *SS*

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

Mille.mulle skriver:

Hej derude

1. Jeg er 14+0 idag, men jeg synes ikke jeg føles gravid nu, jeg har haft ømme bryster siden uge 5 og kvalme og været så uendelig træt, men alle disse symptomer er væk, er det normalt eller skal jeg være urolig? det er vist meget normalt at de forsvinder på omkring dette tidspunkt nyd det da bare hvis du er røget ind i en pause med de der symptomer, mine forsvandt ikke før uge 20, og kom igen i uge 22  

2. Blærerbetændelse Jeg ved ikke om jeg har det eller ikke.Noglegange svirer det når jeg tisser og andre gange er der intet. Jeg får niv og jag i begge sider når jeg står,går eller ligger. Kan det være symptomer på blærebetændelse eller er jeg helt galt på det? synes bestemt at du skal få taget en prøve ved lægen.. hvis der så ikke er noget så ville jeg anbefale dig at tage 3 tranebær tarbeletter om dagen i resten af graviditeten, og så huske at drikke rigeligt med vand ..  

Jeg var til NF d. 24. Juli og der var alt som det skulle være, men jeg kan mærke at jeg er vildt bange for at miste igen og stresser  helt vildt op over disse ting. Så håber nogen af jer derude kan hjælpe mig. bekymringer høre desværre også med til det at være gravid, men hvis du har brug for vished, så bestil en TS det er altid pengene værd  

Anmeld

5. august 2012

Flowers

Mille.mulle skriver:

Hej derude

1. Jeg er 14+0 idag, men jeg synes ikke jeg føles gravid nu, jeg har haft ømme bryster siden uge 5 og kvalme og været så uendelig træt, men alle disse symptomer er væk, er det normalt eller skal jeg være urolig? 

2. Blærerbetændelse Jeg ved ikke om jeg har det eller ikke.Noglegange svirer det når jeg tisser og andre gange er der intet. Jeg får niv og jag i begge sider når jeg står,går eller ligger. Kan det være symptomer på blærebetændelse eller er jeg helt galt på det? 

Jeg var til NF d. 24. Juli og der var alt som det skulle være, men jeg kan mærke at jeg er vildt bange for at miste igen og stresser  helt vildt op over disse ting. Så håber nogen af jer derude kan hjælpe mig. 

1. Du er kommet ind i 2. trimester, og der har de fleste det utroligt godt, da symptomerne for det meste forsvinder Det skete i hvert fald for mig. Jeg er nu 23+2 og har det godt.

2. Hvis du er i tvivl, så få det tjekket hos lægen, det kræver blot en stix af din morgenurin, og evt. en podning, som du kan få svar på næste dag. Det er vigtigt du kommer i behandling, hvis det er.

3. Jeg synes det lyder som ligamentsmerter, disse vil du måske opleve hele graviditeten igennem, men ellers tal med læge eller jm

Held og lykke Og jeg forstår dine bekymringer, dem havde jeg også... nu går de dog ikke på om baby har det godt, men om jeg kommer til at føde for tidligt Der skal nok komme nye bekymringer hele tiden.

Anmeld

5. august 2012

Tøs85

Jeg havde det også underligt da jeg kom dertil, fordi alle symtomerne forsvinder, men inden længe kan du mærke bebs og maven bliver tydeligere og så er det bare skønt og du føler dig gravid hele tiden.. Så tag det roligt, det er helt normalt at have det sådan nu..

Anmeld

5. august 2012

B&J

Jeg havde kun ømme bryster de første 2-3uger og der efter følte jeg mig slet ikke gravid overhovede ikke...

Helt klart få det tjekket bedre engang for meget ind for lidt.

Jeg var til NF d. 24. Juli og der var alt som det skulle være, men jeg kan mærke at jeg er vildt bange for at miste igen og stresser  helt vildt op over disse ting. Så håber nogen af jer derude kan hjælpe mig.

og sååå dejligt at alt er som det skal være

Anmeld

5. august 2012

MilleRasmussen

Hvis du er meget bekymret ville jeg pesonligt blive tjekket! Men, når alt er som det skal være og du er over 12 uger er der en del der ikke har helt så mange symptomer mere, nogle har stadig ligamentsmerter som måske kan være de stik i siderne? 

Tanker herfra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.