Jeg føler mig på ingen måde gravid?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg føler mig lidt forvirret. Jeg er et sted mellem 5+3 og 6+0 i dag, og jeg kan overhovedet ikke mærke jeg er gravid. Jeg har ikke symptomer. Har ikke ømme bryster, kaster ikke op, har ikke ligamentsmerter, jeg føler mig faktisk helt normal, bortset fra jeg har taget 6 meget positive teste og så selvfølgelig ikke får min menstruation. Jeg har ikke haft smerter eller blødt, så på dén front er der ingen angst, men det kan da ikke være normalt ikke at mærke noget?

Jeg har 2-3 dage (ikke i røven af hinanden) mærket ligamentsmerter, som hurtigt er gået over igen. Og så har jeg godt nok kastet op 2 gange, men der var ikke noget mønster i det, og det var ikke sådan jeg bare SKULLE kaste op, kunne bare mærke jeg ville få det bedre, hvis jeg gik ud og kastede op.

Med vores første havde jeg ømme bryster fra start af, og så havde jeg mega madlede og opkast, og ligamentsmerterne startede tidligt. Jeg mener jeg var cirka lige så langt henne som nu, da jeg begyndte at kaste op.

Er der mon noget galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Musen5

Det tror jeg bestemt ikke der er.

Med min den første havde jeg alle tegn, kvalme, madlede, ømme babser osv osv. Jeg fik en pige.

Mine næste 2 graviditeter havde jeg stort set ingen følelse af at være gravid

Begge var drenge

Og her sidste gang havde jeg halsbrand, ømme dutter, madlede osv igen og vupti... et styks prinsesse.

Så det kan jo være at det bare er modsatte køn denne gang???

/Mette

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Det lyder helt normalt!

Graviditeter ER forskellige, og man kan ikke samligne dem! I min første graviditet havde jeg kun kvalme om aften... og det sluttede omkring uge 13-14 stykker. Her anden gang har jeg haft døgnkvalme fra uge 7-21 (SLEMT) Der er stor foreskel... (eller der kan være) Din graviditet lyder bare tilforladelig lige nu... men det kan jo nå at ændre sig. Så præve at NYD det! Du er jo ikke så langt henne endnu. Symptomer kommer og går som vinden blæser...

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Musen5 skriver:

Det tror jeg bestemt ikke der er.

Med min den første havde jeg alle tegn, kvalme, madlede, ømme babser osv osv. Jeg fik en pige.

Mine næste 2 graviditeter havde jeg stort set ingen følelse af at være gravid

Begge var drenge

Og her sidste gang havde jeg halsbrand, ømme dutter, madlede osv igen og vupti... et styks prinsesse.

Så det kan jo være at det bare er modsatte køn denne gang???

/Mette

Ja sådan er det her...

Har en dreng og venter nu en pige ... ♥

Anmeld

5. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg føler mig lidt forvirret. Jeg er et sted mellem 5+3 og 6+0 i dag, og jeg kan overhovedet ikke mærke jeg er gravid. Jeg har ikke symptomer. Har ikke ømme bryster, kaster ikke op, har ikke ligamentsmerter, jeg føler mig faktisk helt normal, bortset fra jeg har taget 6 meget positive teste og så selvfølgelig ikke får min menstruation. Jeg har ikke haft smerter eller blødt, så på dén front er der ingen angst, men det kan da ikke være normalt ikke at mærke noget?

Jeg har 2-3 dage (ikke i røven af hinanden) mærket ligamentsmerter, som hurtigt er gået over igen. Og så har jeg godt nok kastet op 2 gange, men der var ikke noget mønster i det, og det var ikke sådan jeg bare SKULLE kaste op, kunne bare mærke jeg ville få det bedre, hvis jeg gik ud og kastede op.

Med vores første havde jeg ømme bryster fra start af, og så havde jeg mega madlede og opkast, og ligamentsmerterne startede tidligt. Jeg mener jeg var cirka lige så langt henne som nu, da jeg begyndte at kaste op.

Er der mon noget galt?

Jeg fik det først skidt da jeg var 7 uger henne - gik ellers og længtes efter symptomer - fortrød bitterligt

Nyd at du har "Fred" så længe du har det - måske det er et andet køn denne gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.