Hvis nu ægene satte sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Hvis nu vi skulle sige at jeg var blevet gravid ...
Hvordan er den blødning der er, når ægene sætter sig fast?

Lys i blodet .. eller meget mørk?
Håber ikke det et helt dumt spørgsmål.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MorDk

Det er ikke noget dumt spørgsmål. Jeg ved ikke hvad farve... men ku forestille mig det var en lille frisk pletblødning. MEN det er langt fra alle der bløder når ægget sætter sig fast...

Anmeld

5. august 2012

gokkelok

hmm... det ved jeg ikke. Jeg troede faktisk ikke at man ville bløde

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er ikke noget dumt spørgsmål. Jeg ved ikke hvad farve... men ku forestille mig det var en lille frisk pletblødning. MEN det er langt fra alle der bløder når ægget sætter sig fast...

Det gjorde jeg sidste gang.
der pletblødte jeg hele graviditeten, og fandt derfor ikke ud af min graviditet ..

Og nu bløder jeg næsten hele 10 dage før min mens tid. Og det er lyst .. Så hvis jeg er gravid, vil jeg jo gerne vide det fra starten denne gang  

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Det gjorde jeg sidste gang.
der pletblødte jeg hele graviditeten, og fandt derfor ikke ud af min graviditet ..

Og nu bløder jeg næsten hele 10 dage før min mens tid. Og det er lyst .. Så hvis jeg er gravid, vil jeg jo gerne vide det fra starten denne gang  

Ja det kan jeg da godt forstå. Men tag en G-test den dag du forventer din normale menses...

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå. Men tag en G-test den dag du forventer din normale menses...

det gør jeg

Anmeld

5. august 2012

MilleRasmussen

Jeg har ikke blødt en dråbe har dog ikke fået sat æg op og dem jeg kender har slet ikke blødt eller kun få dråber samme farve som deres mens . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.