Åhh, jeg ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på mere :/ Nogen kan måske genkende mig, men vil helst ikke googles og er derfor anonym!
Synes bare mit liv er et stort følelses rod lige i øjeblikket og kan mærke at jeg er ved at bukke under. Sover utrolig dårligt om natten og min dag er bare ødelagt fordi jeg går rundt og ligner en zombie.
Så mange ved kan kæresten og jeg ikke få børn, og lægen har for en uge siden, ca. nægtet os en henvisning pga. alder. Jeg VIL bare gerne SNART være mor og jeg er bare kommet til et punkt hvor jeg på ingen måde kan glæde mig over andres graviditeter og børn! Det ligner slet ikke mig, men det er bare så hårdt 
Så er der fremtiden, hvad skal jeg? Har søgt så mange elevpladser og har været til så mange samtaler med er desværre ikek blevet valgt. Lige nu venter jeg svar fra det sidste sted jeg har søgt og hvis jeg ikke får den, hvad så? Så skal vi flytte og det kan jeg heller ikke overskue da jeg ikke ønsker at flytte væk fra familien.
Sidst med ikke mindst er min bror lige røget ind og sidde og det er noget der tager meget hårdt på mig, da min bror er mit et og alt. Vi så hinanden hver dag og nu må jeg kun se ham 5 timer om ugen
Jeg savner ham så meget og glæder mig bare til at han kommer hjem igen!
Årh, jeg har så mange bekymringer og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Vil så gerne være den stærke hele tiden og hjælpe mig familie og mine venner når de har problemer, jeg glemmer desværre bare at også skal tænke på selv en gang imellem, men det gør jeg først når det er forsent.
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil have af svar, havde bare brug for luft 
Anmeld