Mit liv er et rod af følelser :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Åhh, jeg ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på mere :/ Nogen kan måske genkende mig, men vil helst ikke googles og er derfor anonym!

Synes bare mit liv er et stort følelses rod lige i øjeblikket og kan mærke at jeg er ved at bukke under. Sover utrolig dårligt om natten og min dag er bare ødelagt fordi jeg går rundt og ligner en zombie.

Så mange ved kan kæresten og jeg ikke få børn, og lægen har for en uge siden, ca. nægtet os en henvisning pga. alder. Jeg VIL bare gerne SNART være mor og jeg er bare kommet til et punkt hvor jeg på ingen måde kan glæde mig over andres graviditeter og børn! Det ligner slet ikke mig, men det er bare så hårdt 

Så er der fremtiden, hvad skal jeg? Har søgt så mange elevpladser og har været til så mange samtaler med er desværre ikek blevet valgt. Lige nu venter jeg svar fra det sidste sted jeg har søgt og hvis jeg ikke får den, hvad så? Så skal vi flytte og det kan jeg heller ikke overskue da jeg ikke ønsker at flytte væk fra familien.

Sidst med ikke mindst er min bror lige røget ind og sidde og det er noget der tager meget hårdt på mig, da min bror er mit et og alt. Vi så hinanden hver dag og nu må jeg kun se ham 5 timer om ugen  Jeg savner ham så meget og glæder mig bare til at han kommer hjem igen!

Årh, jeg har så mange bekymringer og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Vil så gerne være den stærke hele tiden og hjælpe mig familie og mine venner når de har problemer, jeg glemmer desværre bare at også skal tænke på selv en gang imellem, men det gør jeg først når det er forsent.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil have af svar, havde bare brug for luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

LR85

Kæmpe kram til dig. 

Det er svært at komme med kloge ord. 

Håber du har en god kæreste og familie der kan støtte dig. 

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Har heldigvis begge dele 

Men lige i øjeblikket bliver jeg nød til at være den stærke når jeg er sammen med familien, især fordi min mor slet ikke kan håndtere at han er i fængsel 

Anmeld

5. august 2012

Laulund87

Er I nægtet henvisning fordi I er for gamle eller for unge?

Du har da nogle ting at tumle med Kram

Anmeld

5. august 2012

Fru.Mäes <3

til dig, det trænger du da vist til!

Kan godt forstå du synes det hele er lidt noget rod for tiden, men du skal simpelthen huske at tænke på DIG selv og bruge din familie og ikke mindst venner!! 

Det med at være den stærke, kender det ALT fod godt... Men nogen gange må man altså trække sig lidt tilbage og PLEJE sig selv!!

Krams Rikke

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Er I nægtet henvisning fordi I er for gamle eller for unge?

Du har da nogle ting at tumle med Kram

Jeg er for ung, siger hun. Er fra 88 så jeg mener ikke at jeg er for ung :/

Anmeld

5. august 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Det synes jeg lyder underligt- selfølgelig er det meget ungt- men jeg kender da både en fra 89 og en fra 88 der får hjælp til graviditet.

Anmeld

5. august 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Det synes jeg ikke burde være et problem! Måske I skulle skifte læge..

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Det synes jeg lyder underligt- selfølgelig er det meget ungt- men jeg kender da både en fra 89 og en fra 88 der får hjælp til graviditet.

Jeg forstår det heller ikke 

Men vi skifter også læge, vi skal bare lige på ferie først. Gider hende ikke mere, synes kun der har været problemer med hende

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det synes jeg ikke burde være et problem! Måske I skulle skifte læge..

Gør vi også. Vi har kun haft hende i 4 måneder ca, men vi har kun haft problemer med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.