Hjælp!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg står lige nu med 3 valg, og jeg aner ikke hvilket jeg skal tage.

Jeg har muligheden for at blive på mit nuværende studie, og gøre det halvhjertet færdigt

Jeg kan vælge et helt andet studie, men indenfor sammen kategori, dog ikke samme branche

Jeg kan vælge et tredje studie, som er udenfor kategori med mit nuværende, og slet ikke noget lignende mit nuværende, dog er det indenfor samme branche som valg nummer to, og det kan give mig mulighed for at læse videre til valg nummer to, hvis det er det jeg ønsker om et par år..

Nu til mit dilemma, vælger jeg nummer to, så vil jeg få rigtig lang vej til skole, ja vi snakker faktisk om 100km hver vej, jeg ved så ikke endnu hvor mange dage jeg skal i skole hvis det er, men det er bare det jeg rigtig gerne vil, især fordi det er lidt højere rangmæssigt end mulighed nummer 3, og så er det kun et år uddannelsen varer på skole, og derefter en tur i praktik, og så er man færdig..

Vælger jeg nummer 3 er det på skole i 3 måneder, og derefter ud som elev, det ligger kun 40 km fra hjemmet, og derfor er det mere overskueligt, dog er jeg bange for at jeg kommer til at sidde fast i det her job hvis i forstår, jeg vænner mig til lønnen og vil så ikke ned på su igen.. Jeg er bange for at jeg stiller mig selv tilfreds med det, selvom jeg egentlig har ønske om noget andet..

Hvad ville i vælge??

Ville i vælge indenfor "komfort zonen" eller ville i gå efter det i virkelig brænder for??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

LilleChelle

Jeg ville klart gå efter det jeg helst ville. 

- Transporttiden er kun for en stund, så den skal du nok overleve. Mange rejser meget længere end det om dagen. 

Anmeld

5. august 2012

Lunae

Anonym skriver:

Jeg står lige nu med 3 valg, og jeg aner ikke hvilket jeg skal tage.

Jeg har muligheden for at blive på mit nuværende studie, og gøre det halvhjertet færdigt

Jeg kan vælge et helt andet studie, men indenfor sammen kategori, dog ikke samme branche

Jeg kan vælge et tredje studie, som er udenfor kategori med mit nuværende, og slet ikke noget lignende mit nuværende, dog er det indenfor samme branche som valg nummer to, og det kan give mig mulighed for at læse videre til valg nummer to, hvis det er det jeg ønsker om et par år..

Nu til mit dilemma, vælger jeg nummer to, så vil jeg få rigtig lang vej til skole, ja vi snakker faktisk om 100km hver vej, jeg ved så ikke endnu hvor mange dage jeg skal i skole hvis det er, men det er bare det jeg rigtig gerne vil, især fordi det er lidt højere rangmæssigt end mulighed nummer 3, og så er det kun et år uddannelsen varer på skole, og derefter en tur i praktik, og så er man færdig..

Vælger jeg nummer 3 er det på skole i 3 måneder, og derefter ud som elev, det ligger kun 40 km fra hjemmet, og derfor er det mere overskueligt, dog er jeg bange for at jeg kommer til at sidde fast i det her job hvis i forstår, jeg vænner mig til lønnen og vil så ikke ned på su igen.. Jeg er bange for at jeg stiller mig selv tilfreds med det, selvom jeg egentlig har ønske om noget andet..

Hvad ville i vælge??

Ville i vælge indenfor "komfort zonen" eller ville i gå efter det i virkelig brænder for??

Jeg ville vælge det jeg rigtig brænder for.

Dog skal du gøre dig nogle overvejelser!

1: kan det hænge sammen med så lang transporttid
2: hvis du skal afsted hver dag, ville du så være træt af at skulle så langt!

Der er ingen grund til at starte, hvis du fornemmer at du ville blive træt af afstanden

Jeg er selv på min tredje uddannelse, så ved hvilket dilemma det er

Anmeld

5. august 2012

hesøth

Jeg ville vælge den jeg brændte efter - og er de 100 km med tog, så kan du jo bruge tiden til forberedelse/læsning....win-win

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

Jeg syntes bestemt, at du skal vælge det du brænder for ! 

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Jeg ville klart gå efter det jeg helst ville. 

- Transporttiden er kun for en stund, så den skal du nok overleve. Mange rejser meget længere end det om dagen. 

Det er bare svært, for det er jo ret lang tid at bruge på transport hver dag, og med en mand der aldrig ved hvornår han er hjemme, er jeg bange for at vi kan komme i klemme med afhentning af børn i daginst.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg ville vælge det jeg rigtig brænder for.

Dog skal du gøre dig nogle overvejelser!

1: kan det hænge sammen med så lang transporttid
2: hvis du skal afsted hver dag, ville du så være træt af at skulle så langt!

Der er ingen grund til at starte, hvis du fornemmer at du ville blive træt af afstanden

Jeg er selv på min tredje uddannelse, så ved hvilket dilemma det er

Det er lige præcis de to ting der gør at jeg tøver med bare at vælge det jeg brænder for..

Kan det hænge sammen herhjemme når manden aldrig er sikker på hvornår han har fri, eller om han overhovedet kommer hjem lige den dag, hvis trafikken går skævt eller andet..

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jeg ville vælge den jeg brændte efter - og er de 100 km med tog, så kan du jo bruge tiden til forberedelse/læsning....win-win

De er "desværre" ikke med tog, men i bil, og med mig selv bag rattet.. Jeg ville ikke kunne tage offentligt transportmiddel til den skole, da det så slet ikke ville hænge sammen når der også er børn der skal hentes og afleveres..

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Jeg syntes bestemt, at du skal vælge det du brænder for ! 

Den er svær, for det vil jeg også helst, men der er jo også andre end mig selv at tænke på..

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Den er svær, for det vil jeg også helst, men der er jo også andre end mig selv at tænke på..

Jeg håber du finder en løsning, som passer dig bedst  Er du selv om at skal aflevere børn? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.