Jeg står lige nu med 3 valg, og jeg aner ikke hvilket jeg skal tage.
Jeg har muligheden for at blive på mit nuværende studie, og gøre det halvhjertet færdigt
Jeg kan vælge et helt andet studie, men indenfor sammen kategori, dog ikke samme branche
Jeg kan vælge et tredje studie, som er udenfor kategori med mit nuværende, og slet ikke noget lignende mit nuværende, dog er det indenfor samme branche som valg nummer to, og det kan give mig mulighed for at læse videre til valg nummer to, hvis det er det jeg ønsker om et par år..
Nu til mit dilemma, vælger jeg nummer to, så vil jeg få rigtig lang vej til skole, ja vi snakker faktisk om 100km hver vej, jeg ved så ikke endnu hvor mange dage jeg skal i skole hvis det er, men det er bare det jeg rigtig gerne vil, især fordi det er lidt højere rangmæssigt end mulighed nummer 3, og så er det kun et år uddannelsen varer på skole, og derefter en tur i praktik, og så er man færdig..
Vælger jeg nummer 3 er det på skole i 3 måneder, og derefter ud som elev, det ligger kun 40 km fra hjemmet, og derfor er det mere overskueligt, dog er jeg bange for at jeg kommer til at sidde fast i det her job hvis i forstår, jeg vænner mig til lønnen og vil så ikke ned på su igen.. Jeg er bange for at jeg stiller mig selv tilfreds med det, selvom jeg egentlig har ønske om noget andet..

Hvad ville i vælge??
Ville i vælge indenfor "komfort zonen" eller ville i gå efter det i virkelig brænder for??