Tampon Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Tjaa jeg vælger anonym da jeg ikke vil kunne findes på nettet

Jeg lider af voldsomme menstrationer og bruger natbind om dagen som jeg nemt bløder igennem. jeg lider af vaganisme(skedekræmpr) hvilket gør sex rigtig træls da det gør sindsyg ondt. gynækologiske undersøgelser er også ret smerte fulde. så nu er mit spørgsmål så om jeg kan bruge tampon. er den svær at få op? hvordan ved man den sidder rigtig, kan man gå i svømmehal? hvilken skal jeg købe?  håber i vil hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg lider af voldsomme menstrationer og bruger natbind om dagen som jeg nemt bløder igennem. jeg lider af vaganisme(skedekræmpr) hvilket gør sex rigtig træls da det gør sindsyg ondt. gynækologiske undersøgelser er også ret smerte fulde. så nu er mit spørgsmål så om jeg kan bruge tampon. er den svær at få op? hvordan ved man den sidder rigtig, kan man gå i svømmehal? hvilken skal jeg købe?  håber i vil hjælpe mig 

de første mange dage, er jeg nødt til at bruge både bind og tampon for ikke at skulle skifte hver halve time..

Jeg bruger altid tampax med indføringshylster, for så kan de ikke sidde forkert, men om det er nemt at sætte op, det tror jeg kommer an på hvor meget man slapper af..

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

de første mange dage, er jeg nødt til at bruge både bind og tampon for ikke at skulle skifte hver halve time..

Jeg bruger altid tampax med indføringshylster, for så kan de ikke sidde forkert, men om det er nemt at sætte op, det tror jeg kommer an på hvor meget man slapper af..

Nu spørg jeg om noget du måske ikke vil svare på herinde kan du så ikke sende en privat ellers. hvordan føre du den ind? alså sidder man ned eller står man op. jeg er helt flad på den viden

Anmeld

4. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Nu spørg jeg om noget du måske ikke vil svare på herinde kan du så ikke sende en privat ellers. hvordan føre du den ind? alså sidder man ned eller står man op. jeg er helt flad på den viden

nu kan jeg jo ikke skrive privat til dig, så du må lige skrive til mig..

Anmeld

4. august 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Altså, jeg bruger kun tampax med indføringshylster. Så kan du ikke sætte dem forkert.

Jeg synes ikke det overhoved gør ondt, de er jo ret tynde. Jeg står op, og sætter den fod op på toilettet. Sådan synes jeg det er nemmest.

Jeg går aldrig i svømmehal, så det ved jeg ikke noget om.

På 2-3 dagen bruger jeg både bind og tampon samtidig, da jeg ellers bløder igennem.

Tror jeg kom omkring alle dine spørgsmål

-det er ikke så slemt

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nu kan jeg jo ikke skrive privat til dig, så du må lige skrive til mig..

Haha ej hvor pinligt 

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Altså, jeg bruger kun tampax med indføringshylster. Så kan du ikke sætte dem forkert.

Jeg synes ikke det overhoved gør ondt, de er jo ret tynde. Jeg står op, og sætter den fod op på toilettet. Sådan synes jeg det er nemmest.

Jeg går aldrig i svømmehal, så det ved jeg ikke noget om.

På 2-3 dagen bruger jeg både bind og tampon samtidig, da jeg ellers bløder igennem.

Tror jeg kom omkring alle dine spørgsmål

-det er ikke så slemt

Ok må prøve om det kan lade sig gøre med min vaganisme  tak for hjælpen

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Prøved idag  det gjorde virkelig ondt at få den op. måtte tage den ud kort tid efter(kunne ikke engang tisse med den i) kan sådan en sidde forkert?jeg havde en del modstand med at få den op. det gjorde også sindsyg ondt og skulle havde den ud igen. og kan mærke jeg er øm dernede stadigvæk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.