hvad skal man vælge tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

debbie19

okay øvøv.. vi har ikke 5000 kr til et nyt tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

eliasmum

Jeg kan ikke se den fra Bilka da jeg er på fra mobilen, men når jeg kigger på tvet fra elgiganten er der 2 ting jeg tænker, den bruger rimelig meget strøm og den er ikke godkendt til boxer.

De har et LG 42" til salg derinde til samme pris, bruger mindre strøm, er godkendt og så havde den nogle flere funktioner.

Du kan jo prøve at kigge på det.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42PA450T/lg-42-plasma-tv-42pa450t

Når du er inde ved fjernsynet trykker du på se alle specifikationer og så kan du sammenligne og se hvad du får for pengene og hvad der er vigtigst for dig.

Og efter min mening er både LG og Samsung gode mærker.. Vi har dog Philips

Anmeld

4. august 2012

debbie19

eliasmum skriver:

Jeg kan ikke se den fra Bilka da jeg er på fra mobilen, men når jeg kigger på tvet fra elgiganten er der 2 ting jeg tænker, den bruger rimelig meget strøm og den er ikke godkendt til boxer.

De har et LG 42" til salg derinde til samme pris, bruger mindre strøm, er godkendt og så havde den nogle flere funktioner.

Du kan jo prøve at kigge på det.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/42PA450T/lg-42-plasma-tv-42pa450t

Når du er inde ved fjernsynet trykker du på se alle specifikationer og så kan du sammenligne og se hvad du får for pengene og hvad der er vigtigst for dig.

Og efter min mening er både LG og Samsung gode mærker.. Vi har dog Philips

tak den virker rigtig god har dog intet forstand på tv

Anmeld

4. august 2012

come2

twinny skriver:

Nu har vi selv et samsung, dog en dyre serie og vi er meget glade for det.

Er det den serie med den tynde sølvkant?

Anmeld

4. august 2012

twinny

Er det den serie med den tynde sølvkant?

ja. hehe.

Det super dyrt tv, men alle pengene værd. Jeg var ikke meget for at min mand ville have det. Men det er sååå fedt.

Anmeld

4. august 2012

LouiseRH

Altså vi har selv plasmaet der i 51" og det er SÅÅÅÅÅÅÅ fint
Så det kan jeg godt anbefale

Kender intet til det der LG..

Anmeld

4. august 2012

come2

twinny skriver:

ja. hehe.

Det super dyrt tv, men alle pengene værd. Jeg var ikke meget for at min mand ville have det. Men det er sååå fedt.

Vi har det også Men shit det er mange penge for et tv

Anmeld

4. august 2012

twinny

come2 skriver:

Vi har det også Men shit det er mange penge for et tv

hehe.... Men jeg er sååå glad for det ny. Det er mange penge, men det er jo heller ikke vi lige skifter. Det holder i mange år.

Jeg elsker man bare kan cornecte (staves) fra computer til tv uden noget. Og så det er smart tub.  Genialt. Men gud hvor er der mange blær ting.  Og 3D

Anmeld

4. august 2012

come2

twinny skriver:

hehe.... Men jeg er sååå glad for det ny. Det er mange penge, men det er jo heller ikke vi lige skifter. Det holder i mange år.

Jeg elsker man bare kan cornecte (staves) fra computer til tv uden noget. Og så det er smart tub.  Genialt. Men gud hvor er der mange blær ting.  Og 3D

Lige præcis

Det kan det hele

Anmeld

4. august 2012

twinny

come2 skriver:

Lige præcis

Det kan det hele

Det mangler bare lige at kunne vasketøj og lave mad. Så var manden røget ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.