Uge 34+2 og kraftige mensessmerter (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. august 2012

MorDk

Jeg har den sidste time haft en del mensessmerter. De niver godt! Andre som oplever dette og som "kun" er i uge 34? Det er jo lige tidligt nok hvis hun vil ud jo... *Suk*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Jeg har den sidste time haft en del mensessmerter. De niver godt! Andre som oplever dette og som "kun" er i uge 34? Det er jo lige tidligt nok hvis hun vil ud jo... *Suk*

Har du været meget aktiv idag, og har du normalt plukveer som du mærker til ??

Anmeld

4. august 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Har du været meget aktiv idag, og har du normalt plukveer som du mærker til ??

Jeg sys ikke jeg har været så meget mere aktiv end ellers. Har en søn på knapt 2 år som jeg konstant render efter osv. Men har gået lidt idag... og ja plukveer har jeg haft med mellemrum hvis jeg bevæger mig for meget! Men sys bare de der menses smerter gør naws. og det trækker helt om i lænden....

Anmeld

4. august 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Jeg sys ikke jeg har været så meget mere aktiv end ellers. Har en søn på knapt 2 år som jeg konstant render efter osv. Men har gået lidt idag... og ja plukveer har jeg haft med mellemrum hvis jeg bevæger mig for meget! Men sys bare de der menses smerter gør naws. og det trækker helt om i lænden....

Jeg tror ikke dine plukveer bliver mindre påvirkende jo længere du kommer hen.
Hvis du stadig kan snakke og bevæge dig okay rundt mens det står på så tror jeg bare det er kroppen der øver sig godt på at hun skal længere ned og snart ud.

Anmeld

4. august 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Jeg tror ikke dine plukveer bliver mindre påvirkende jo længere du kommer hen.
Hvis du stadig kan snakke og bevæge dig okay rundt mens det står på så tror jeg bare det er kroppen der øver sig godt på at hun skal længere ned og snart ud.

Ok... bliver bare sådan lidt "Åh nej hvad nu hvis hun vil ud" !!  Vil gerne vente MINDST 3-4 uger endnu!

Anmeld

4. august 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Ok... bliver bare sådan lidt "Åh nej hvad nu hvis hun vil ud" !!  Vil gerne vente MINDST 3-4 uger endnu!

Det kan jeg godt forstå. Du må bare holde øje med din krops signaler og se om du bliver påvirket på sofaen med stængerne op eller om det kommer når du bevæger dig meget.

Kan huske jeg bare skulle sidde i sofaen og så blev min mave hård, så det tager mere og mere til, hvilket jo er en god ting.

Anmeld

4. august 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Jeg er også KUN 31+2 , men hele dagen har gået med mens smerter, det gør så ondt, er nød til at stoppe op og lige puste lidt.. Avs, Jeg håber da vores bebser bliver inde i maven lidt endnu.. 

Anmeld

4. august 2012

MorDk

OktoberMor skriver:

Jeg er også KUN 31+2 , men hele dagen har gået med mens smerter, det gør så ondt, er nød til at stoppe op og lige puste lidt.. Avs, Jeg håber da vores bebser bliver inde i maven lidt endnu.. 

JA det håber jeg også

Anmeld

4. august 2012

spj

Jeg er i 33+0 og har også vildt mange plukveer og mens smerter. Var i IKEA i dag og efter 2 timer derude var jeg helt færdig og har ligget på sofaen resten af dagen. Var lige ved at tro jeg havde begyndende veer.

Synes det er ret ufedt og er også bange for at føde for tidligt. Skal heldigvis til lægen på onsdag, så håber jeg hun kan berolige mig lidt.

Her er det også anden graviditet. Min datter er knap 2,5 så det er jo ikke fordi man får lov at sidde stille.

Havde slet ikke plukveer jeg kunne mærke i første graviditet eller andre gener sidst i graviditeten.

Anmeld

5. august 2012

MorDk

spj skriver:

Jeg er i 33+0 og har også vildt mange plukveer og mens smerter. Var i IKEA i dag og efter 2 timer derude var jeg helt færdig og har ligget på sofaen resten af dagen. Var lige ved at tro jeg havde begyndende veer.

Synes det er ret ufedt og er også bange for at føde for tidligt. Skal heldigvis til lægen på onsdag, så håber jeg hun kan berolige mig lidt.

Her er det også anden graviditet. Min datter er knap 2,5 så det er jo ikke fordi man får lov at sidde stille.

Havde slet ikke plukveer jeg kunne mærke i første graviditet eller andre gener sidst i graviditeten.

Jeg har hørt at anden gang kan plukveerne føles værre... MEN det har nok noget at gøre med man har et andet mindre barn at tage sig af også.... (ihvertfald i vores tilfælde)

Det er heldigvis gået lidt i sig selv her til morgen... men sys det har været en lang aften/nat....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.