Lyder det som bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det tegn på bækkenløsning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

790 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Helloo

Hej piger håber i kan hjælpe.!

Har de sidste 2-3 uger haft meget slemme smerter :

Ondt i lænden (føles som knivstik) Ondt om i skambenet, og ned i lårene, det gør ondt i ballerne, og om der hvor jeg bøjer benet lige over låret. Har sigesom om det er noget i klemme omkring 20 cm op i ryggen. 

Jeg kan ikke gå, sidde, og sove særlig godt 

Går til læge næste uge..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

AnthonsMor

Hejsa.

Jeg kender en der havde en nerve til at sidde i klemme næsten hele graviditeten igennem, og der havde hun det som du beskriver, men jeg synes du burde få det tjekket hos lægen, hvis det er bækkenløsning er det jo bare om at holde sig i ro

GOD BEDRING!!!

Anmeld

4. august 2012

Helloo

Riixen90 skriver:

Hejsa.

Jeg kender en der havde en nerve til at sidde i klemme næsten hele graviditeten igennem, og der havde hun det som du beskriver, men jeg synes du burde få det tjekket hos lægen, hvis det er bækkenløsning er det jo bare om at holde sig i ro

GOD BEDRING!!!

Skal jeg gøre!

Tak for svaret 

Anmeld

4. august 2012

Mussen2

Det lyder lidt ala noget jeg havd i begge graviditeteer omkring uge 25, så vidt jeg husker. Jeg troede selv det var iskiasnerven som drillede og i 1. Graviditet fik jeg det masseret et par gange og så gik det i sig selv.
I 2 graviditet fik jeg en henvisning til fys. Da lægen oedee det b
Var bækkenløsning.
Dt viste sig at være spændinder omkring bækkenet, som kunne masseres væk hos fyssen. 3 gange hos fys g det var væk

Anmeld

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

Louise17 skriver:

Hej piger håber i kan hjælpe.!

Har de sidste 2-3 uger haft meget slemme smerter :

Ondt i lænden (føles som knivstik) Ondt om i skambenet, og ned i lårene, det gør ondt i ballerne, og om der hvor jeg bøjer benet lige over låret. Har sigesom om det er noget i klemme omkring 20 cm op i ryggen. 

Jeg kan ikke gå, sidde, og sove særlig godt 

Går til læge næste uge..

Kram

Jeg er selv i uge 16 og er lige startet til fys 

Jeg har ondt i lænden, rundt om maven, ved skambenet, ryggen og op i nakken som så giver mig hovedpine - ofte føles det er også som om mine lår har lavet en hård træning og så uden at have strukket ud bagefter. Har svært ved at rejse mig, sætte mig og når jeg sover gør det det ikke meget bedre - ja dagene kan sådan set være et helvede og føler mig som en gammel dame til tider.

Min læge sagde at det ikke var bækkenløsning og at jeg skulle slappe af og give fys en chance. Jeg prøver, men allerede første gang jeg var der var jeg ved at give op, kunne knap nok gå bagefter, og gik hjem med buldrende hovedpine  Så må vi se hvordan det går den her gang.

Men spørg din læge, du kan jo sagtens have bækkenløsning, men du kan også samtidig bare være uheldig ligesom mig 

Anmeld

4. august 2012

Helloo

Babymamma skriver:

Jeg er selv i uge 16 og er lige startet til fys 

Jeg har ondt i lænden, rundt om maven, ved skambenet, ryggen og op i nakken som så giver mig hovedpine - ofte føles det er også som om mine lår har lavet en hård træning og så uden at have strukket ud bagefter. Har svært ved at rejse mig, sætte mig og når jeg sover gør det det ikke meget bedre - ja dagene kan sådan set være et helvede og føler mig som en gammel dame til tider.

Min læge sagde at det ikke var bækkenløsning og at jeg skulle slappe af og give fys en chance. Jeg prøver, men allerede første gang jeg var der var jeg ved at give op, kunne knap nok gå bagefter, og gik hjem med buldrende hovedpine  Så må vi se hvordan det går den her gang.

Men spørg din læge, du kan jo sagtens have bækkenløsning, men du kan også samtidig bare være uheldig ligesom mig 

Din stakkel!

Føler med dig 

Håber det snart løsner lidt for dig

Anmeld

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

Louise17 skriver:

Din stakkel!

Føler med dig 

Håber det snart løsner lidt for dig

Ja håber jeg også  Men håber da også at finder ud af hvad der er med dig selv  

Anmeld

4. august 2012

Helloo

Babymamma skriver:

Ja håber jeg også  Men håber da også at finder ud af hvad der er med dig selv  

Håber jeg bestemt også!

Anmeld

4. august 2012

Helloo

Håber godt nok ikke det er det

Anmeld

5. august 2012

Helloo

Slet ikke flere det vil stemme ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.