Anonym skriver:
Okay. Tak for svar!
Ved du hvor lang tid der går fra man får taget testen hos lægen til at man har svar på prøven?
nej... fik ik taget test... da jeg blev ringet op af en kvide (en af de utallige min x var mig utro med) der fortalte at hun havde fundet ud af at han var kærester med os begge... + kneppede med flere andre... og at hun nu havde fået klamydia pga. ham...
min bedste kammerat var rigtig gode venner med ham... så jeg havde jo stolet rigtig meget på den her fyr... vilket jo så viste sig var meget dumt....
og rigtig nok som kvinden fortalte og min bedste ven senere fik sporet sig frem til... var han en rigtig horekal... og han fik lidt problemer med drengene og mistede mange venner...
jeg ringede til lægen og fortalte at jeg havde haft ubeskkyttet sex med en der efterfølgende havde fundet ud af han havde klamydia... og fik en resept med det samme....
lidt lang forklaring sorry
men idioten var på intet tidspunkt mand nok til selv at fortælle om utroskab, eller klamydia eller at sige noget til mig overhoved 
da jeg efterfølgende fik taget prøver (selvfølgelig hele pakken for at være sikker!!) fik jeg afivde at jeg ville få svar ca 1 måned efter hvis der var noget... og det var der så heldigvis ik 
Anmeld