hvor meget må man veje 152 cm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Koen.

Jeg er 157 cm og vejer 42,5 kg og det er for lidt efter min menig, min krop er pænest når jeg ligger på de der 48-50 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ej du skal ikke tænke så meget i tal... du skal kigge dig selv i spejlet ....

netop spejlet kan jeg ikke lide..ser deller og fedt overalt. og så sammenligner jeg måske også alle de tynde piger rundt omkring med mig  dumt det ved jeg 

Anmeld

4. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

netop spejlet kan jeg ikke lide..ser deller og fedt overalt. og så sammenligner jeg måske også alle de tynde piger rundt omkring med mig  dumt det ved jeg 

hvis du er utilfreds... så må du gøre noget ved det... MEN hjælper ikke at fokuserer på selve vægten!

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Jeg er 157 cm og vejer 42,5 kg og det er for lidt efter min menig, min krop er pænest når jeg ligger på de der 48-50 kg

ja du er jo undervægtig så. jeg kan se de andre skriver imellem 44 og 57 kg ved mig og jeg er jo kun 152. så du burde jo veje noget mere.Har du et højt stofskifte?? jeg skal bare gå 1 gang i grillen så tager jeg på 

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

hvis du er utilfreds... så må du gøre noget ved det... MEN hjælper ikke at fokuserer på selve vægten!

neej jeg prøver faktisk tit at lade vægten stå den er såå ond men det lykkes ikke altid. den svinger meget måske jeg skulle have  købt en ny

Anmeld

4. august 2012

BellaT

Jeg er 153 cm og vejer 42 kg. Jeg er lidt undervægtig, men det er den her vægt jeg altid har haft. I det store hele. Det er her min krop helst befinder sig åbenbart, så tror egentligt at det er sundt nok. Synes heller ikke jeg er skind og ben. Bare spinkel.

Men mener at det er midt 50'erne man må veje for at være indenfor normalt bmi. Men er du længere oppe og det er der du er konstant, så tror jeg, det er helt ok. 

Der er jo også forskel på kropsbygning og har du store muskler, så vejer de jo altså det dobbelte af fedt. Og fylder kun det halve. Det mener jeg ihvertfald.

Anmeld

4. august 2012

Koen.

Anonym skriver:

ja du er jo undervægtig så. jeg kan se de andre skriver imellem 44 og 57 kg ved mig og jeg er jo kun 152. så du burde jo veje noget mere.Har du et højt stofskifte?? jeg skal bare gå 1 gang i grillen så tager jeg på 

Jeg har aldrig fået tjekket mit stofskifte, men har altid været et stankelben, især nu hvor jeg ammer har jeg meget svært ved at holde vægten oppe..

Anmeld

4. august 2012

Kay

Anonym skriver:

okay tak for svar. skal da vidst på skrump vejer imellem 52-55 kg 

så er du inden for din bmi og det er jo som det skal være

du skal tænke på at muskler vejer mere end fedt så hvis du er lidt muskuløs så skal du jo ik veje i den lave ende af din bmi

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Okay tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.