19+0 med bette-bror :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. august 2012

VNB

HOLD nu fast hvor går tiden hurtigt!!! 

Nu er jeg snart halvvejs  Det er slet ikke til at forstå... Synes jo næsten at det var i sidste uge jeg tog g-testen... 

Jeg har det rigtig godt, og jeg synes at den enorme træthed er lettet lidt Bette i maven sparker dejlig aktivt hver dag, og på næste mandag (den 13/8) skal vi til MD  

imorgen rejser vi en uge til Bulgarien og det skal bare nydes!  Glæder mig til at give den gas i vandet med storebror Viktor en sidste gang inden det går løs med at han skal til at dele opmærksomheden med en baby 

Vil ønske jer alle en rigtig god weekend! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

B&J

ej søde hvor er det altså bare en super flot mave du har dig

og håber virkelig i får en vidunderlig tur

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

Sikke en fin mave du allerede har Bliver næsten helt misundelig

Rigtig god ferie !!  Dén er jeg helt sikkert misundelig på ! Hehe

Anmeld

4. august 2012

VNB

B&J skriver:

ej søde hvor er det altså bare en super flot mave du har dig

og håber virkelig i får en vidunderlig tur

1000 tak søde 

det blir bare SKØNT at komme på ferie! Det er den eneste uge vi har ferie i år - så den skal virkelig bare nydes 

Anmeld

4. august 2012

B&J

VNB skriver:

1000 tak søde 

det blir bare SKØNT at komme på ferie! Det er den eneste uge vi har ferie i år - så den skal virkelig bare nydes 

jaa så skal det helt sikkert nyde alt alt alt for meget

Anmeld

4. august 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Sikke en fin mave du allerede har Bliver næsten helt misundelig

Rigtig god ferie !!  Dén er jeg helt sikkert misundelig på ! Hehe

hihihi mange tak søde 

jeg har total sommerfugle i maven over rejsen! glæder mig som et lille barn  vi skal heldigvis allerede flyve kl 7.00 imorgen tidlig 

Anmeld

4. august 2012

Muhmi

VNB skriver:

HOLD nu fast hvor går tiden hurtigt!!! 

Nu er jeg snart halvvejs  Det er slet ikke til at forstå... Synes jo næsten at det var i sidste uge jeg tog g-testen... 

Jeg har det rigtig godt, og jeg synes at den enorme træthed er lettet lidt Bette i maven sparker dejlig aktivt hver dag, og på næste mandag (den 13/8) skal vi til MD  

imorgen rejser vi en uge til Bulgarien og det skal bare nydes!  Glæder mig til at give den gas i vandet med storebror Viktor en sidste gang inden det går løs med at han skal til at dele opmærksomheden med en baby 

Vil ønske jer alle en rigtig god weekend! 

Hold nu kæft hvor er du bare et lamselår når du er gravid... Smuuuuk mavse søde og hvor ser du dejlig glad ud  

Wow... Tænk at du allerede er i uge 19 Så fin  

Anmeld

4. august 2012

Mother-love

Nøøøøj hvor er du bare fin smukke. Ja hold da op tiden render da voldsomt snart i må haveen rigtig dejlig ferie.

Anmeld

4. august 2012

VNB

Muhmi skriver:

Hold nu kæft hvor er du bare et lamselår når du er gravid... Smuuuuk mavse søde og hvor ser du dejlig glad ud  

Wow... Tænk at du allerede er i uge 19 Så fin  

haha lamselår  mange tak søde 

du kan også tro jeg er glad! Jeg ville da være et utaknemmelig skarn hvis jeg fandt noget som helst at brokke mig over 

hvordan går det med dig og maven? har i været til NF endnu? 

Anmeld

4. august 2012

VNB

michelledam skriver:

Nøøøøj hvor er du bare fin smukke. Ja hold da op tiden render da voldsomt snart i må haveen rigtig dejlig ferie.

1000 tak søde! 

ja tiden går virkelig bare møg hurtig! Synes det går meeeeget hurtigere denne her gang end første gang! der tog det en evighed at nå halvvejs 

du kan tro vi vil nyde ferien! Håber jeg kan holde til at få lidt sol på min blege krop hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.