Håber I kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Mullemus86

Hej alle I kloge kvinder
Hvornår kan man allertidligst se hjerteblink på scanning?
Og ved I om man kan få en tryghedsscanning så tidligt, når man kun har mistet en gang?
På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Mie A

Jeg så hjerteblink da jeg var 6+2 . Synes jeg engang fik at vide at man mange steder gerne ville vente med at skanne til man var 7+0, for så skulle man med sikkerhed kunne se hjerteblink. Skanninger inden dette tidspunkt, kan sagtens vise en lille prik uden hjerteblink - uden at der behøver at være noget galt.

Anmeld

12. maj 2009

Mullemus86

Tak for svar
Har i dag snakket med min læge.. Har givet mig en tid hos gynækolog i morgen, så hun kan henvise mig til scanning.. Lægen sagde, at scanning først bliver i næste uge, da der ikke er så meget at se endnu.. Er bare SÅ lettet over, at jeg ikke skal vente helt til nf.. Men, er bare så bange for, at der ikke er noget hjerteblink.. Har stadig "traumer" fra scanning i sidste graviditet.. Blødte og blev scannet.. Desværre bare en død klump uden blink.. Håber så meget at opleve en "rigtig" scanning.. -Synes jeg har mange modstridende følelser lige for tiden.. Ligesom om glæde og bekymring fylder lige meget
Andre der har det ligesom mig?

Anmeld

12. maj 2009

Nanna1985

Jeg så hjerteblink i uge 7+2   Er gravid med nr. 2 og er 5 mdr henne nu

Du vil altid have den frygt, den vil altid sidde i baghovedet ligemeget hvad.. Jeg har selv oplevet det første gang jeg blev gravid..
 Året efter fik vi en dejlige rask datter  Venter nu nur. 2 og aalt er os som det skal være  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.