Sygdom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Chris

Jeg har en datter Nellie på 18 mdr, som vi lige idag har fået af vide har kighoste. Ikke den af den slags som man bliver vaccineret for. Men en anden form for kighoste. Lægen sagde at den var meget sjælden. Og at ikke ret mange havde det længere.

Nogle der kender noget til det eller har hørt om det?

Er lidt forvirret og vil gerne vide mere om det. Så hvis nogle ved noget, ville det være dejligt!:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Pia.

Nej det ved jeg desværre ikke noget om, men vil da lige ønske god bedring med det lille pus...:S

Rigtig god bedring og så velkomme til forresten..:)

(H) - fra Pia.

Anmeld

11. marts 2008

TbCp

Liva har også lige fået kighoste. Hun har nået at få de 2 første vaccinationer men blev så alligevel smittet.
Jeg ved ikke noget om den kighoste du beskriver, men har dog hørt at kighoste i det hele taget er meget sjældent i DK efter vaccinerne er kommet.

god bedring med hende i hvertfald. Har din læge ikke telefon tid, så må du ringe og få nogle flere oplysninger.

Hilsen Tina og Liva (6 mdr)

Anmeld

11. marts 2008

MorCamilla

Hejsa..

Det lyder da træls med kighosten.. Jeg håber hun snart hun får det bedre.. Jeg vil også råde dig til at ringe til din læge og spørge lidt mere ind til det, for det er da lidt træls at man ikke rigtig ved noget om det...
Rigtig god bedring her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.