Hjælp til at finde blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Maja_4000

Piger , jeg har brug for jeres hjælp

For noget tid siden faldt jeg over en blog , men jeg fik ikke lige tilmeldt mig , og jeg kan simpelthen ikke finde den igen

Det var en som have et barn , en pige mener jeg .. Og på bloggen lå der nogle ting man selv kan printe ud .. Nogle grafiske motiver , tekster osv. .. 

Er der nogle som ved hvilken blog jeg mener ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

For noget tid siden faldt jeg over en blog , men jeg fik ikke lige tilmeldt mig , og jeg kan simpelthen ikke finde den igen

Det var en som have et barn , en pige mener jeg .. Og på bloggen lå der nogle ting man selv kan printe ud .. Nogle grafiske motiver , tekster osv. .. 

Det er ikke by.bak du mener?? Mener at hun laver de der prints, der er ihvertfald en på min blogliste i højre side der laver disse prints

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

Det er ikke by.bak du mener?? Mener at hun laver de der prints, der er ihvertfald en på min blogliste i højre side der laver disse prints

Nej , det tror jeg ikke

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

4. august 2012

Mette.

Prøv at tjekke min bLogliste på min blog jeg tror der er flere der kunne passe på din beskrivelse.

Www.smallstar-bymette.blogspot.dk

Anmeld

4. august 2012

_-Kathrine-_

Er det charmerende.blogspot.com??

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

_-Kathrine-_ skriver:

Er det charmerende.blogspot.com??

NEMLIG !! Tak ! 

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

Prøv at tjekke min bLogliste på min blog jeg tror der er flere der kunne passe på din beskrivelse.

Www.smallstar-bymette.blogspot.dk

Har fundet den Hehe

Anmeld

4. august 2012

_-Kathrine-_

Maja_4000 skriver:

NEMLIG !! Tak ! 

Velbekomme...
Den følger jeg også selv tæt med i, men synd der er gået så lang tid siden sidste opdatering

Anmeld

5. august 2012

Maja_4000

_-Kathrine-_ skriver:

Velbekomme...
Den følger jeg også selv tæt med i, men synd der er gået så lang tid siden sidste opdatering

Ja , det er ærgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.