hvem skal jeg spørge.. igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Mor1012

nu er vi nået dertil at ... jeg ikke kan gå har termin mandag og jeg Ved godt de først sætter en igang efter 10 dage over.

men hvem skal man spørge og hvor slemt skal det være, hvis man gerne vil sættes igang....

Jeg var på viborg i torsdags til chek, ved en akut tid, da jeg næsten ikk ku gå, pga smerter fra lænd, balle og lår.. men fik bare afvide jeg sku spise panodil hver 6 time! og slappe af .. og fik lavet en hindeløsning, hvor vandet gik natten til fredag, men åbentbart var det Kun den yderste hinde som var bristet, for der kom ikk mere vand....

har det bare av !! frygteligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

MissTas

PRINSESSERNE skriver:

nu er vi nået dertil at ... jeg ikke kan gå har termin mandag og jeg Ved godt de først sætter en igang efter 10 dage over.

men hvem skal man spørge og hvor slemt skal det være, hvis man gerne vil sættes igang....

Jeg var på viborg i torsdags til chek, ved en akut tid, da jeg næsten ikk ku gå, pga smerter fra lænd, balle og lår.. men fik bare afvide jeg sku spise panodil hver 6 time! og slappe af .. og fik lavet en hindeløsning, hvor vandet gik natten til fredag, men åbentbart var det Kun den yderste hinde som var bristet, for der kom ikk mere vand....

jeg havde en ufattelig hård graviditet, synes jeg selv hvert fald og kunne bare ikke mere til sidst hverken fysisk eller psykisk.. jeg snakkede med fødegangen og der fik jeg tid til igangsættelse på min termin..

jeg var ud og ind af sygehuset gennem hele min graviditet pga. blødninger, for meget fostervand, bækkenløsning, leverbetinget graviditetskløe hvor mine levertal og galdesalte tal var stigende.. så fik jeg medicin for at slå tallene ned, men den medicin kunne jeg ikke tåle og jeg fik det dårligt igen.. sov ikke om natten pga kløe og ja.. alt var bare galt.. det hele påvirkede mig så meget, at jeg næsten græd hver gang jeg var på sygehuset og ved jordemoder, så jeg blev sat igang på min termin, HELDIGVIS!!

så tror sagtens du kan snakke med dem om det

Anmeld

4. august 2012

chael

Du skal snakke med din JM om det

Anmeld

4. august 2012

Mor1012

chael skriver:

Du skal snakke med din JM om det

Ok men hende har jeg først en tid hos på torsdag :/ og har ingen tlf nr

Anmeld

4. august 2012

Mor1012

MissTas skriver:

jeg havde en ufattelig hård graviditet, synes jeg selv hvert fald og kunne bare ikke mere til sidst hverken fysisk eller psykisk.. jeg snakkede med fødegangen og der fik jeg tid til igangsættelse på min termin..

jeg var ud og ind af sygehuset gennem hele min graviditet pga. blødninger, for meget fostervand, bækkenløsning, leverbetinget graviditetskløe hvor mine levertal og galdesalte tal var stigende.. så fik jeg medicin for at slå tallene ned, men den medicin kunne jeg ikke tåle og jeg fik det dårligt igen.. sov ikke om natten pga kløe og ja.. alt var bare galt.. det hele påvirkede mig så meget, at jeg næsten græd hver gang jeg var på sygehuset og ved jordemoder, så jeg blev sat igang på min termin, HELDIGVIS!!

så tror sagtens du kan snakke med dem om det

Puuh sikke frygteligt, stakkels dig, men godt du blev sat igang

jeg vil gøre alt , jeg skal simpelhen ikk gå over tiden mere end ja 2 dage evt, jeg kan slet ikkk gå, og hver eneste bevægelse gør ondt

Anmeld

4. august 2012

chael

PRINSESSERNE skriver:

Ok men hende har jeg først en tid hos på torsdag :/ og har ingen tlf nr

Så ring op på fødegangen og snak med dem om det. Måske kan du komme til en samtale med en læge evt.

Men du skal stå fast og ikke lade dig feje af

Anmeld

4. august 2012

Mor1012

chael skriver:

Så ring op på fødegangen og snak med dem om det. Måske kan du komme til en samtale med en læge evt.

Men du skal stå fast og ikke lade dig feje af

okay , det vil jeg gøre , imorgen eller mandag. de vil nok ik sætte mig igang før jeg har nået termin mandag

Anmeld

4. august 2012

Stéphanie

PRINSESSERNE skriver:

Da jeg bad om at blive sat i gang snakkede jeg med en læge fra fødegangen, og jeg var MEGET insisterende, og det hjalp, og dette var altså 10 dage FØR termin.

Held og lykke med den forestående fødsel, uanset hvornår den bliver

Anmeld

4. august 2012

Mor1012

Stéphanie skriver:

Da jeg bad om at blive sat i gang snakkede jeg med en læge fra fødegangen, og jeg var MEGET insisterende, og det hjalp, og dette var altså 10 dage FØR termin.

Held og lykke med den forestående fødsel, uanset hvornår den bliver

ok må jeg spørge hvorfor du ville sættes igang

skal jeg bare ringe op på fg ? jeg har først en tid torsdag morgen, 3 dage efter termin

Anmeld

4. august 2012

Stéphanie

PRINSESSERNE skriver:

ok må jeg spørge hvorfor du ville sættes igang

skal jeg bare ringe op på fg ? jeg har først en tid torsdag morgen, 3 dage efter termin

Grundet et meget stort psykisk pres, er ikke særlig god til at være gravid

Men ja, jeg ringede til fødegangen og bad om at komme op og snakke med en jordemoder og læge, og det blev så sat på plads til to dage efter, hvor jeg den dag fik tid til igangsættelse dagen efter.

Så hvis ikke du føler du kan vente til torsdag, så prøv at ringe derop mandag og få en snak med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.