Hvad vil du gi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Hvad ville du gi for denne barnevogn?

Pæn og velholdt, inkl lift, madras, regnslag og myggenet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Kommer an på årgang, om der er dyr i boligen, om kvitteringen haves osv..

Derudover ville madrassen ikke betyde noget for mig, for den ville jeg ikke bruge alligevel.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Kommer an på årgang, om der er dyr i boligen, om kvitteringen haves osv..

Derudover ville madrassen ikke betyde noget for mig, for den ville jeg ikke bruge alligevel.

Den er knap 2 år, ingen dyr, og kvitteringen tror jeg ikke vi har mere

Anmeld

4. august 2012

M (:

Anonym skriver:

Det kommer vel også an på nyprisen? Det er svært at vurdere, om den er 2000, 4000 eller 8000 kr. værd ud fra et billede fra nettet.. Ville også kræve "ægte" billeder, så man selv kan vurdere standen.. (:

Anmeld

4. august 2012

AMM00

Er det en du selv sælger?

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det kommer vel også an på nyprisen? Det er svært at vurdere, om den er 2000, 4000 eller 8000 kr. værd ud fra et billede fra nettet.. Ville også kræve "ægte" billeder, så man selv kan vurdere standen.. (:

Nyprisen var 7000 for barnevognen og 1200 for liften. +regnslag og myggenet, ca 350 sammenlagt.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Maro00 skriver:

Er det en du selv sælger?

Jeg overvejer det, da den bette ikke gider bruge den mere. Men ved ikke hvad man kan være bekendt i forhold til pris.

Anmeld

4. august 2012

M (:

Anonym skriver:

Nyprisen var 7000 for barnevognen og 1200 for liften. +regnslag og myggenet, ca 350 sammenlagt.

Nu står jeg ikke lige og mangler en barnevogn, men jeg tror ikke jeg ville give meget mere end halvdelen af nyprisen, da det ellers næsten ikke kan betale sig ikke at købe en ny bl.a. fordi der jo ikke længere er garanti på din vogn..

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Nu står jeg ikke lige og mangler en barnevogn, men jeg tror ikke jeg ville give meget mere end halvdelen af nyprisen, da det ellers næsten ikke kan betale sig ikke at købe en ny bl.a. fordi der jo ikke længere er garanti på din vogn..

Vi havde talt om 4000 for det hele. Barnevogn og alt ustyr + en voksipose med i handlen. Så det er måske ikke helt urealistisk

Anmeld

4. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Den er knap 2 år, ingen dyr, og kvitteringen tror jeg ikke vi har mere

Tror ikke jeg ville give over 4000 ihvertfald for den.. Men jeg vurdere bedre hvis det var dine egne billeder og ikke billeder fra nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.