Eyelash extensions?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Har bestilt tid til dette, men er dog lidt i tvivl og jeg kan inde ud af at gå med det, jeg har aldrig hat øjenvipper, og er spændt på resultatet....

Er der nogle der har dette?

(Er li ano, da manden ikke må vide noget endnu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

KittyCatta

Må jeg høre, hvor du skal have det lavet?

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

KittyCatta skriver:

Må jeg høre, hvor du skal have det lavet?

På en klinik i Viborg

Anmeld

4. august 2012

SS82

Jeg har det og har nu haft det permanent i lidt over et år - og jeg vil bestemt ikke kunne undvære det. Er det buketter eller enkelt hår du skal ha?

Anmeld

4. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Slott skriver:

Jeg har det og har nu haft det permanent i lidt over et år - og jeg vil bestemt ikke kunne undvære det. Er det buketter eller enkelt hår du skal ha?

Hvad anbefaler du ? Buketter eller enkelte?

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

Jeg har absolut ingen idé, håber hun ved det

Hva er bedst?

Anmeld

5. august 2012

SS82

Helt klart enkelte. Buketterne kommer hurtigt til at blive sådan lidt - undskyld hvis nogle har dem - draq agtige ud. Og så er der det i det at taber du en buket bliver der et lille hul. Taber du et enkelt hår lægger man ikke mærke til det. Og man fælder jo også sine vippe hår så hurtigt bliver der mange huller og kommer til at se unaturligt ud med buketterne fremfor enkelthår.

Anmeld

5. august 2012

SS82

Aisha skriver:

Hvad anbefaler du ? Buketter eller enkelte?

Hov fik ikke citeret -se svar oppe over

Anmeld

5. august 2012

Kongmulle

Slott skriver:

Helt klart enkelte. Buketterne kommer hurtigt til at blive sådan lidt - undskyld hvis nogle har dem - draq agtige ud. Og så er der det i det at taber du en buket bliver der et lille hul. Taber du et enkelt hår lægger man ikke mærke til det. Og man fælder jo også sine vippe hår så hurtigt bliver der mange huller og kommer til at se unaturligt ud med buketterne fremfor enkelthår.

Hvad koster sådan noget?

Anmeld

5. august 2012

SS82

Kongmulle skriver:

Hvad koster sådan noget?

Her i nordsjælland koster det 995,- første gang og så omkring 325,- for opfyldning hver 3 uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.