Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
På badeværelset ja, men kun lige så man kan mærke det er lidt lun...
Bøllen skriver: Overskriften siger sig selv - har i gulvvarme tændt nu ?
Overskriften siger sig selv - har i gulvvarme tændt nu ?
Her har vi kun gulvvarme på badeværelset, og det er tændt.
Mine svigerforældre har gulvvarme i hele huset og det er altid tændt. De siger at det ikke kan betale sig at gå og slukke og tænde for det. det stå konstant på 22 grader.
AnneH skriver: Her har vi kun gulvvarme på badeværelset, og det er tændt. Mine svigerforældre har gulvvarme i hele huset og det er altid tændt. De siger at det ikke kan betale sig at gå og slukke og tænde for det. det stå konstant på 22 grader.
Tak for svar Her har vi klinkegulve i køkken , badeværelse indgang og bryggers. Som er tændt på minimum varme.
An&Jo skriver: Kun på badeværelset.. Men det er fordi jeg er en frossenpind når jeg kommer ud af badet om morgenen, så jeg klarer ikke at få den kolde luft på mig.. men der er ikke skruet meget op for det, kun en lille smule..
Kun på badeværelset.. Men det er fordi jeg er en frossenpind når jeg kommer ud af badet om morgenen, så jeg klarer ikke at få den kolde luft på mig.. men der er ikke skruet meget op for det, kun en lille smule..
Her har vi varme på alle klinke gulvene, da gemalen er en fossenpind om fødderne . Skruet ned på minimum. Men jeg har tendens til at slukke, da jeg ikke syntes det er nødvendigt
Bom skriver: Ja men kun på badeværelset, dog er det skruet ned, vi har det kun tændt fordi det er den eneste varme kilde vi har derude, så det er kun tændt for at få rummet tørt efter vi har været i bad..
Ja men kun på badeværelset, dog er det skruet ned, vi har det kun tændt fordi det er den eneste varme kilde vi har derude, så det er kun tændt for at få rummet tørt efter vi har været i bad..
Tak for svar kan se flere har en lille smule varme især badeværelset .
Solstrålebørn skriver: På badeværelset ja, men kun lige så man kan mærke det er lidt lun...
Vores er tændt over det hele men på et minimum.
Janni. skriver: Vi har tændt på badeværelserne. Alle de andre er slukket og har været det længe.
Vi har tændt på badeværelserne. Alle de andre er slukket og har været det længe.
Her er manden en fossenpind så han mener alle skal være tændt dog på minimum
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128