Frustreret:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. august 2012

L&V

Ih altså efter jeg har fået Laura har jeg bare ingen cyklus overhovedet, har haft mens 1 måske 2 gange siden.. Jeg har jo dælme ik ammet i en evighed ku da godt tænke mig at min krop snart blev sig selv igen..

Hvordan er det ved jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Frk.S

Ej, hvor træls. 

Jeg fik min første mens allerede nytårsaften. Og den har så været fuldstændig regelmæssig med 28 dage i mellem lige siden.

Dette på trods af, at jeg ammede fuldt ud i 6 mdr. og faktisk stadig ammer en enkelt gang om morgenen.

Så jeg klager ikke...!

Håber da for dig, at det snart bliver mere regelmæssigt. 

Anmeld

4. august 2012

L&V

Frk.S skriver:

Ej, hvor træls. 

Jeg fik min første mens allerede nytårsaften. Og den har så været fuldstændig regelmæssig med 28 dage i mellem lige siden.

Dette på trods af, at jeg ammede fuldt ud i 6 mdr. og faktisk stadig ammer en enkelt gang om morgenen.

Så jeg klager ikke...!

Håber da for dig, at det snart bliver mere regelmæssigt. 

Tak for krammeren Ja det er mega træls kan bare mærke jeg bruger så meget krudt på at undre mig over hvad der lige sker med min krop og jeg så ikke kan blive gravid osv.. Åh altså.. Håber min krop bliver inspireret af din krop

Anmeld

5. august 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ih altså efter jeg har fået Laura har jeg bare ingen cyklus overhovedet, har haft mens 1 måske 2 gange siden.. Jeg har jo dælme ik ammet i en evighed ku da godt tænke mig at min krop snart blev sig selv igen..

Hvordan er det ved jer??

Øv for den, DET er altså bare træls

Jeg snupper p piller, og det kommer regelmæssigt. Så vil bare kramme dig, søde!

Anmeld

5. august 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Øv for den, DET er altså bare træls

Jeg snupper p piller, og det kommer regelmæssigt. Så vil bare kramme dig, søde!

Det er møg træls så skal jeg igang med hormoner og alt muligt fis mener lægen det skal nok pynte på vægten Tak søde Heidi

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Hvordan er det ved jer??

Havde helt overset din tråd!  

Hvor lyder det mystisk. Men samtidigt aner jeg ikke, hvordan min krop ville have været, hvis ikke det var fordi jeg fik hormonspiralen. Efter jeg fik den ud, har min cyklus været som den plejer. Sådan lige umiddelbart i hvert fald. 

Skal du igang med nogle p-piller eller andet, så? Det kan i hvert fald sætte gang i cyklussen. Så kan i jo bare droppe dem efter et par måneder, hvis du ikke ønsker at være på hormoner!  

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Havde helt overset din tråd!  

Hvor lyder det mystisk. Men samtidigt aner jeg ikke, hvordan min krop ville have været, hvis ikke det var fordi jeg fik hormonspiralen. Efter jeg fik den ud, har min cyklus været som den plejer. Sådan lige umiddelbart i hvert fald. 

Skal du igang med nogle p-piller eller andet, så? Det kan i hvert fald sætte gang i cyklussen. Så kan i jo bare droppe dem efter et par måneder, hvis du ikke ønsker at være på hormoner!  

Det er super mystisk.. Altså har aldrig haft reglmæssig mens eller noget men det kom da altid men nu er det bare borte Vi har prøvet med minipiller men det hjalp nu heller ik så nu må vi se hva læge damen kan finde på hvis der ik snart sker noget..

Os lidt derfor jeg ik gør så meget ved den vægt, vil ik presse kroppen en helt masse lige nu

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det er super mystisk.. Altså har aldrig haft reglmæssig mens eller noget men det kom da altid men nu er det bare borte Vi har prøvet med minipiller men det hjalp nu heller ik så nu må vi se hva læge damen kan finde på hvis der ik snart sker noget..

Os lidt derfor jeg ik gør så meget ved den vægt, vil ik presse kroppen en helt masse lige nu

Hmm ja det er da underligt. Men jeg er også blevet fortalt, at der kan gå længe fra man har født, til kroppen finder sin balance igen. 

Du må endelig fortælle, hvad der kommer til at ske

Anmeld

7. august 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Hmm ja det er da underligt. Men jeg er også blevet fortalt, at der kan gå længe fra man har født, til kroppen finder sin balance igen. 

Du må endelig fortælle, hvad der kommer til at ske

Ja det kan der, syntes bare et år næsten er super længe og især i forhold til man siger man er mest fertil efter en fødsel Det kan du tro jeg nok ska.. Har ikke tænkt mig at annoncere som sådan at vi vil eller ska ha en mere og hvis så bliver det kun her i terminsgruppen eller på fb

Anmeld

7. august 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ja det kan der, syntes bare et år næsten er super længe og især i forhold til man siger man er mest fertil efter en fødsel Det kan du tro jeg nok ska.. Har ikke tænkt mig at annoncere som sådan at vi vil eller ska ha en mere og hvis så bliver det kun her i terminsgruppen eller på fb

Ja det har du selvfølgelig ret i 

Pjat med dig Jeg er helt syg efter at se flere gravidemaver og små babyer hehe.

Bliver selv helt skruk ved tanken!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.