Kobber bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2012

bobbles

ja vi skal til kobber bryllup i aften og lovede at lave kagen vi bliver 40 mennesker så nu håber jeg sku at der er nok!  er ikke så god til det der med kuverter da jeg ikke har prøvet at få en bestilling før

men håber den er tilfredsstillende, og at folk kan lide den. Nu er det bare et vennepar vi har så det håber jeg at de kan lide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Team Putte

Frøken Christiansen skriver:

ja vi skal til kobber bryllup i aften og lovede at lave kagen vi bliver 40 mennesker så nu håber jeg sku at der er nok!  er ikke så god til det der med kuverter da jeg ikke har prøvet at få en bestilling før

men håber den er tilfredsstillende, og at folk kan lide den. Nu er det bare et vennepar vi har så det håber jeg at de kan lide

Selvfølgelig kan de det! Den er jo super fin

Hvad er der indeni den?

Anmeld

4. august 2012

bobbles

Team Putte skriver:

Selvfølgelig kan de det! Den er jo super fin

Hvad er der indeni den?

der er jordbærmousse, blåbær mousse, appelsin krokant( marabou) mousse, samt chokolade mousse chokoladen er på 60% har lavet en prøve før idag og der var smagene gode sammen

Anmeld

4. august 2012

Team Putte

Frøken Christiansen skriver:

der er jordbærmousse, blåbær mousse, appelsin krokant( marabou) mousse, samt chokolade mousse chokoladen er på 60% har lavet en prøve før idag og der var smagene gode sammen

Det var godt nok mange forskellige

Hvad med selve kagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.