update ! Slim fra endetarmen :'/ Det kan være alt . Hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer alle derude ...

Tak for alle jeres besvarelser, på mit indlæg . Det beroligede mig lidt, men var stadig helt ude af mig selv .. Jeg fik taget prøver i torsdags og svar igår .. Mine blodprøver var fine, så alt var som det skulle . Men han ville alligevel gerne have en finger i min bagdel . (værdste frygt) det var bare skide ubehageligt . Men det viser sig jeg er vildt øm en sted i endetarmen . Så nu skal jeg til en kirurg i næste uge . Og have en kikkertundersøgelse igennem tarmenen . Det hedder vist nok sigmoideoskopi . Det lyder ikke særlig rart .

Han sagde det ku være en byld der stod derinde . :/ Men jeg tænker stadig tarm kræft .

Men aner ikke om man kan se det igennem den undersøgelse ?

Kan i alle have en skøn weekend , og tak fordi i læste med og svarede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

klmf

De kan tage en biopsi fra tarmen og undersøge den for cancer, så det selvom det er en ubehagelig undersøgelse, kan den i hvert fald give dig ro i sindet.

Øv at du skal igennem det

Anmeld

4. august 2012

Frk.S

Ja, ud fra den undersøgelse vil man kunne se om der er tale om kræft - eller højst sandsynligt udelukke det.

Jeg mindes at du skrev du kun var i starten af tyverne? Det er uhyre sjældent at man får tarmkræft i den alder. Så det er temmelig sikkert noget andet.

Men jeg kan sagtens forstå du er nervøs. 

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.