Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Anonym trådstarter

Håber ikke dette er et for dumt spørgsmål, men skal pigen have orgasme sammetid/lige efter fyren for at blive gravid? Og er det overhovedet nødvendigt at pigen får orgasme for at hun kan blive gravid?
Tænker bare på om orgasmen hjælper sædsellerne "op hvor de skal være"... Håber i forstår mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Håber ikke dette er et for dumt spørgsmål, men skal pigen have orgasme sammetid/lige efter fyren for at blive gravid? Og er det overhovedet nødvendigt at pigen får orgasme for at hun kan blive gravid?
Tænker bare på om orgasmen hjælper sædsellerne "op hvor de skal være"... Håber i forstår mig...

ingen spørgsmål er dumme!
Det er ikke nødvendigt at kvinden får en orgasme, og umiddelbart tror jeg bestemt ikke det hjælper sædcellerne på plads - tvært imod næsten, da sædcellerne jo skal ind, og kvindens orgasme kommer ud!? men sædcellerne skal nok finde vej, uanset om kvinden får orgasme eller ej!
Håber du kan burge mit svar!
knus

Anmeld

12. maj 2009

baby2010

Det gør vist hverken fra eller til... Ellers havde evolutionen nok forstærket det eller fjernet det, vil jeg tro

Til gengæld har jeg hørt, at orgasmer gør "miljøet" i trylledåsen mere surt og dermed øges sandsynligheden for at få piger (sædcellerne med X kromosomer er mere modstandsdygtige end dem med kun Y) - ha endnu et bevis på, at kvinder er det stærke køn! 

Anmeld

12. maj 2009

fit_fys

Men det ville da slet ikke være så dumt at bilde kæresten ind at man SKULLE ha orgasme hver gang, he he

Anmeld

12. maj 2009

baby2010

T.K. skriver:

Men det ville da slet ikke være så dumt at bilde kæresten ind at man SKULLE ha orgasme hver gang, he he

Ja, det synes jeg da bare du skal gøre! Genialt  Han finder 100% aldrig ud af det... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.