At mærke liv første gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg er idag 17+4 og tror jeg har mærket liv, men der går meget længe imellem, de sidste tre dage synes jeg ikke at have mærket noget, er det helt normalt i starten?

Jeg har været til privat scanning i uge 14+2 og ved at min moderkager ligger bagtil, så hun sagde at jeg nok ville mærke liv tidligt selvom jeg er førstegangs gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg er idag 17+4 og tror jeg har mærket liv, men der går meget længe imellem, de sidste tre dage synes jeg ikke at have mærket noget, er det helt normalt i starten?

Jeg har været til privat scanning i uge 14+2 og ved at min moderkager ligger bagtil, så hun sagde at jeg nok ville mærke liv tidligt selvom jeg er førstegangs gravid..

Mener at det er fra uge 25 man skal mærke liv hverdag

Anmeld

4. august 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Hej piger..

Meget normalt. Først fra uge 25 skal du kunne mærke liv hver dag.

Jeg er nu 20 uger og det er først inden for den sidste 1½ uge at jeg har mærket liv sådan regelmæssigt. Ellers har det svinget med et spark den ene dag og så kunne der gå 2-3 dage før jeg mærkede lidt igen.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Ja det er også det jeg kan læse mig frem til, men synes alligevel det er mærkeligt at jeg intet har mærket de sidste tre dage

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Okay.. ser ud til jeg må væbne mig med tålmodighed! Årh hvor jeg bare synes jeg bekymre mig hurtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.