Hej alle sammen 
Jeg er som jer en af de lykkelige med termin her i August mdr. Jeg har termin d. 7 August, så om 3 dage
Er så spændt på hvornår vores lille dreng vil se dagens lys for første gang...
Jeg er dog lidt i tvivl om en fødsel kan gå i gang og så stoppe af sig selv igen
I går havde jeg det underligt i min krop og da jeg gik i seng fik jeg smerter i den øverste del af maven. Da det havde stået på i ca. 1 time besluttede jeg mig for at ringe til fødegangen og hører deres mening om dette her. Derinde mente de at det godt kunne være en begyndende fødsel, men at jeg skulle ligge mig ned og se om jeg kunne sove og evt. få hvile.... Jeg faldte i søvn, men vågnede igen efter 2 timer igen med smerter, dog ikke så kraftige, men igen med en ustylig trang til at skulle af med afføring, hvilket jeg også kom af med, dog ikke så meget..... Jeg faldte i søvn igen og da jeg vågnede ca. kl. 04.00, havde jeg ikke smerter overhovedet og blev så halv nervø for om der var noget galt...
Tog straks min doptone og lyttede efter om jeg kunne finde den lilles hjertelyd og fandt den heldigvis efter et stykke tid
Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende eller kender til om det kan lade sig gøre at sætte det hele i stå, hvis man ligger i en bestemt stilling (lå på siden) eller om det er meget normalt når man er 3 gangs fødende ???
Knus herfra 
Anmeld