Fødsel i gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Lykkelig-Mor

Hej alle sammen

Jeg er som jer en af de lykkelige med termin her i August mdr. Jeg har termin d. 7 August, så om 3 dage  Er så spændt på hvornår vores lille dreng vil se dagens lys for første gang...

Jeg er dog lidt i tvivl om en fødsel kan gå i gang og så stoppe af sig selv igen  

I går havde jeg det underligt i min krop og da jeg gik i seng fik jeg smerter i den øverste del af maven. Da det havde stået på i ca. 1 time besluttede jeg mig for at ringe til fødegangen og hører deres mening om dette her. Derinde mente de at det godt kunne være en begyndende fødsel, men at jeg skulle ligge mig ned og se om jeg kunne sove og evt. få hvile.... Jeg faldte i søvn, men vågnede igen efter 2 timer igen med smerter, dog ikke så kraftige, men igen med en ustylig trang til at skulle af med afføring, hvilket jeg også kom af med, dog ikke så meget..... Jeg faldte i søvn igen og da jeg vågnede ca. kl. 04.00, havde jeg ikke smerter overhovedet og blev så halv nervø for om der var noget galt...  Tog straks min doptone og lyttede efter om jeg kunne finde den lilles hjertelyd og fandt den heldigvis efter et stykke tid  

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende eller kender til om det kan lade sig gøre at sætte det hele i stå, hvis man ligger i en bestemt stilling (lå på siden) eller om det er meget normalt når man er 3 gangs fødende ???

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

fairlady

det er helt normalt at fødslen går i gang og stopper igen, et par gange, før det rigtig går løs, som 3. gangs fødene!

Anmeld

4. august 2012

Kay

havde veer i søndags... reglmæssige og det hele... men ik tæt nok på hinanden til at tage på fg... og de gik i sig selv igen.... og har ik født endnu.... har også termin d. 7

Anmeld

4. august 2012

Lykkelig-Mor

Tak for svaret, og rart at det ikke kun er mig der har oplevet det 

Blev jo helt nervøs for om der var noget galt med min krop, når det går på denne måde

Så er det spændende at se, hvem der kommer "først"  Ved du, hvad du/I får? Her er der en lille dreng på vej - så har ikke mindre end 3 af dem, når den lille er kommet til verden

Anmeld

4. august 2012

babypudder

jeg havde veer i går fra ca kl 10 hvor de nev en smule i lænden men jeg kunne sagtens snakke og lave andre ting imens senere på aftenen besluttede vi at gå en tur og vi gik i ca 1½ time og der blev de noget værre så der måtte jeg stoppe op og holde en pause inden jeg kunne gå vidre, da vi kom hjem gik det hele i stå.

i dag har jeg et par enkelte men de bider slet ikk på samme måde og manden er ved at være utålmodig for han skal starte på arbejde igen på mandag og så gerne at jeg fødte her i weekenden så fik han jo lige 14 dages mere "ferie" 

jeg er også 3 gangs fødende og har termin d. 12 aug.

Anmeld

4. august 2012

Lykkelig-Mor

Det er noget underligt noget med den krop

Her er det ikke manden men mig der er utålmodig eller mig der var utålmodig

Manden arbejder 3 uger i streg pt pga ferie på jobbet og ville gerne kunne kører alle 3 uger ud og derefter gå på barsel..... Jeg derimod ville gerne have den lille ny ud inden de 2 store kommer hjem fra 10 dages ferie ved deres far  De kommer hjem i morgen søndag d. 5.8.12 og nu har jeg det sådan at nu må han godt vente med at komme ud til termin, så jeg kan tage ordentlig imod mine elskede vildbasser og rigtig hygge lidt med dem, når de kommer hjem

Men det er vi jo ikke selv herre over

Anmeld

4. august 2012

Kay

Lykkelig-Mor skriver:

Tak for svaret, og rart at det ikke kun er mig der har oplevet det 

Blev jo helt nervøs for om der var noget galt med min krop, når det går på denne måde

Så er det spændende at se, hvem der kommer "først"  Ved du, hvad du/I får? Her er der en lille dreng på vej - så har ikke mindre end 3 af dem, når den lille er kommet til verden

her er det en lille pige... og vi venter med spænning... og det gør hele familien også... i min familie er det 12 år siden der sidst var en lille og i mandens er det 15 år siden... så alle venter i spænding... og spørg hele tiden om hun ik er på vej...

og jo det er hun jo... inden august er ovre er hun jo ude lige meget hvad

Anmeld

4. august 2012

Lykkelig-Mor

Ih, hvor lækkert

Så er bedsteforældrene lige så utålmodige (hvis ikke mere) end forældrene de er

Her får jeg dagligt en sms med om der da ikke snart er sket noget og det på trods af at det i min familie er 5 år siden der kom en lille og i min kærestes er det kun 6 mdr siden - det er så min kærestes første, så der er ekstra meget spænding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.