Mindre liv og fosteraktiviteten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger håber i kan hjælpe mig. Jeg er 27+4 Idag og synes fosteraktiviteten er markant anderledes kan mærke han skubber osv men ik rigtig spark mere det har stået på 3-4 dage og mærker ham ik så meget som før. Er det normalt, nogen der har oplevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Hej piger håber i kan hjælpe mig. Jeg er 27+4 Idag og synes fosteraktiviteten er markant anderledes kan mærke han skubber osv men ik rigtig spark mere det har stået på 3-4 dage og mærker ham ik så meget som før. Er det normalt, nogen der har oplevet?

Det kan være flere ting. Han har måske mindre plads end normalt (livmoderen vokser i ryk), han ligger anderledes osv. Men hvis du er nervøs, så giv fødegangen et kald, hellere en gang for meget end for lidt. Jeg blev selv indlagt 27+4, men det var vist også en meget unormal situation

Anmeld

4. august 2012

pemiro

Anonym skriver:

Det kan være han ligger med benene ind i din ryg, så kan man ikke rigtig mærke sparkene..
Men vil da mene, at hvis du er meget nervøs, så prøv de gyldne råd med en iskold cola, så burde der komme godt gang derinde.
Ellers ring til fødegangen, så du kan høre hvad de professionelle siger...

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar de damer. Tror jeg lige ringer til fødeafd. Kan næsten ikke slappe af

Anmeld

4. august 2012

anynom

Husk at give en opdatering

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ringet og jdm sagde at det lyder meget normalt da min moderkage er foranliggende og den bliver tykkere og tykkere fra dag til dag og derfor mærker jeg ham anderledes så nu er jeg afslappet

Anmeld

4. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg har ringet og jdm sagde at det lyder meget normalt da min moderkage er foranliggende og den bliver tykkere og tykkere fra dag til dag og derfor mærker jeg ham anderledes så nu er jeg afslappet

Super

Anmeld

4. august 2012

pemiro

Anonym skriver:

Godt at høre!
Det var min også, og de sidste ca ti uger mærkede jeg slet ikke nogen former for spark, kun møven rundt. Til aller sidst kunne jeg slet ikke mærke ham, kun se på maven at han bevægede sig, det var vildt mærkeligt.. Kunne dog mærke ham hvis jeg lagde mig på siden... Måske det også virker ved dig

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Godt at høre!
Det var min også, og de sidste ca ti uger mærkede jeg slet ikke nogen former for spark, kun møven rundt. Til aller sidst kunne jeg slet ikke mærke ham, kun se på maven at han bevægede sig, det var vildt mærkeligt.. Kunne dog mærke ham hvis jeg lagde mig på siden... Måske det også virker ved dig

Lige præcis det samme, jeg kan se mere end jeg mærker ham, hvor min mave ændrer facon hehe og maven buler op og ned og når jeg ligger på siden kan jeg mærke ham mest

Anmeld

4. august 2012

pemiro

Anonym skriver:

Lige præcis det samme, jeg kan se mere end jeg mærker ham, hvor min mave ændrer facon hehe og maven buler op og ned og når jeg ligger på siden kan jeg mærke ham mest

Så er der intet galt..
Men godt du blev beroliget af en jordemoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.