Hvem er værst af os - søskende skænderi :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sådan noget kan man da bare ikke lægge ud til afstemning, altså! 

Tal sammen, få gamle uenigheder ud af verden og opfør jer som voksne mennesker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Muhmi

Jeg kan ærlig talt ikke stemme for i er da nogle små krigeriske og tarvlige søskende... Helt ærligt... I skulle begge tage at blive voksne, sådan at angribe hinanden med alt muligt hele samtalen igennem... Synes sgu det er lidt pinligt for jer begge to...

Anmeld

4. august 2012

Kofoed.

Wimmie skriver:

Men hun skriver jo til sidst at de ikke skal spekulere på hunden og at de må finde en anden pasningsmulighed, så hunden er ikke passet endnu som jeg forstår det,,,

Ja, kunne godt læse, at der var en fejl til sidst, mon ikke hun har glemt en kommentar?

Anmeld

4. august 2012

klmf

Hold da maule, jeres familiefester må da være sjove Eller noget...

Familie er nogle gange noget mærkeligt noget og søskendeforhold kan specielt være komplicerede. Jeg har ikke det tætteste forhold til  min bror og når vi er sammen ryger vi direkte tilbage i de gamle roller. På trods af at vi er voksne med familier og det hele kan vi stadig skændes som teenagere

Vi har dog fundet en vis form at gøre det på, hvor ingen bliver rigtig kede af det og hvor det nu mere har form af drilleri - ingen ved så godt som den ene hvor den andens ømme punkter er.

Tilbage til din diskussion med din søster. Synes I begge får sat nogle hårde hug ind, så den ene har vist ikke noget at lade den anden høre. Tror ikke der skal være penge eller tjenester mellem jer så længe det kan føre til det her Kunne I få jer sat ned og få luget lidt ud i de gamle historier I bliver ved med at tage med jer? Lyder til I trænger til rent bord og en frisk start.

Anmeld

4. august 2012

LR85

Lige slemme. 

Anmeld

4. august 2012

Tøs85

Det lyder som om A er værst og B prøver at stoppe diskutionen et par gange.. Men synes det er strengt sådan som i begge skriver til hinanden.. Jeg havde nok bare ladet være at svare tilbage indtil A var kølet ned.. Så var diskutionen ikke kørt så langt ud.. Man kan jo have en dårlig dag..

Anmeld

4. august 2012

wamse

Har stemt blank, for synes i er lige stride at høre på

Anmeld

4. august 2012

ONKC

Sådan ville jeg aldrig skrive med og til min bror, lige meget hvor gal jeg end ville være..

Synes sgu i er lige gode om det. Tal sammen, få det ud af verden og opfør jer som to voksne mennesker.

Anmeld

4. august 2012

Ellie79

Hmm, først det var meget forvirrende at læse - men er vist nået frem til at I kører hinaden godt op og I er lige slemme. Lad nu ikke 150 kr ødelægge familie idyllen - og hvis I ved det ender sådan, så er det slut med penge imellem jer.

Håber I får en god ende på denne diskution

Anmeld

4. august 2012

morethanperfect

Heheh ... Syns det er lidt sjovt .. Undskyld 

Syns i er lige slemme .. I lyder som mig og min søster engang i mellem .. Sådan er det vel bare , er det ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.