Kære Piger 
En rigtig god oplevelse med MD-scanning er overstået og jeg er netop over halvvejs i graviditeten - i dag 20+1 - vi havde en super sød jordemoder, som nok fløj lidt hurtigt omkring de forskellige ting, hun skulle kigge efter, men hun var også meget godt til at svare på spørgsmål og sætte tempoet ned, når der var noget, vi ikke var med på
.
Hun brugte overraskende lang tid på kønnet, da vi gerne ville vide det. Dvs. hun så med det samme at det var en pige, men brugte derefter rigtig lang tid på at dobbelttjekke og så grundigt efter kønnet fra tre forskellige vinkler.
Jeg havde selv på fornemmelsen at vi skulle have en dreng - men jeg tog fejl. Jeg er selv 100 % ligeglad med kønnet, bare baby trives godt derinde. Men min kæreste blev rigtig glad over at det er en pige, det havde jeg ikke regnet med, men han blev meget rørt, fordi han nok hele tiden har regnet med, at han skal være far til en datter 
Alt i alt en fantastisk oplevelse i går, nu går vi sidste halvleg i møde og glæder os vanvittigt til det bliver december 
God weekend alle sammen 
Anmeld