Andre der sover dårligt ved fuldmåne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

DKTiha

hmmm jeg har det faktisk helt omvendt... jeg sover PERFEKT når det er fuldmåne.. sover aldrig godt, men når det fuldmåne sover jeg igennem uden at vågne 1000 gange i løbet af natten ! men øv at i andre er så præget af månen på den måde der :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Janni.

Jeps ret så irriterende..

Anmeld

4. august 2012

Maja88

ja sover dårligt og har altid gjort det

Anmeld

4. august 2012

kristinaS

MorAnna. skriver:

Ja, er det andre end bare mig som sover utrolig dårligt ved fuldmåne?

Ved ikke om jeg tror på "sådan noget", men igår lagde jeg mærke til fuld måne og jeg har vendt og drejet mig og kunne ikke finde ro...

Og har det bare sådan nogle gange. Har da også for oplevet en fuldmåne, da den jo bare lyser op udenfor hvis man fx er på toilettet.

Anmeld

4. august 2012

MariaKyedDK

MorAnna. skriver:

Haha, flippet, elsker det udtryk

Dét du nævner der, har jeg prøvet op til flere gange! Det er så uhyggeligt

Ha ha ha ...

Jaaaa det er ret underligt og ikk særlig rart...

Anmeld

4. august 2012

MomInTheMaking

MorAnna. skriver:

Ja, er det andre end bare mig som sover utrolig dårligt ved fuldmåne?

Har lige set en dokumentar om emnet og rent videnskabeligt skulle der ikke være nogen forbindelse mellem ens søvn og fuldmåne, andet end at den selvfølgelig lyser mere, ergo er der lysere i soveværelset og det kan for nogen have en forstyrrende effekt.

Alle andre der ikke kan sove når det er fuldmåne, kan for det meste ikke sove fordi de ved at det er fuldmåne og "Der kan man have svært ved at sove". Selvopfyldene profeti om du vil.

Men.. nu er det jo rent videnskabeligt, der kan jo være mere mellem himmel og jord og måske en lille "varulv" gemt i nogen af os.

Anmeld

4. august 2012

MomInTheMaking

DKTiha skriver:

hmmm jeg har det faktisk helt omvendt... jeg sover PERFEKT når det er fuldmåne.. sover aldrig godt, men når det fuldmåne sover jeg igennem uden at vågne 1000 gange i løbet af natten ! men øv at i andre er så præget af månen på den måde der :/

Ud fra mit andet indlæg vil jeg så konkludere at du sover bedre når der er mere lys, så synes næsten du skulle prøve at sove med lidt lys i soveværelset, kunne være skægt at se om det havde en effekt.

Anmeld

4. august 2012

chael

Jeg har sovet dejligt i nat Inter problem der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.